Hipnoza, akupunktura itp. [WaW]

1. Data: 2006-05-30 09:22:02

Temat: Hipnoza, akupunktura itp. [WaW]
Od: "ponko" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam mam takie małe pytanko w związku z tym iż chciał bym zredukować mase
ciała (niestety bezskutecznie :/). Czy ktoś zna w Warszawie jakieś miejsca
gdzie można się poddać hipnozie lub też jakiejś akupunkturze?

Pewnie wogóle bym się tym nie interesował gdyby nie fakt że znam osobiście
dwie osoby które mimo dość poważnych problemów z papierosami dzięki takim
sesją zdołały odstawić ''papierochy''.

Problem w tym żeby mieć sprawdzone miejsce bo tamte są już nieaktualne a
niechaił bym paść ofiarą oszusta lub jakiegoś naciągacza który bierze
mnóstwo kasy.

Może ktoś ma jakieś doświadczenia i może mi coś polecić w stolicy?