Światełko.

1. Data: 2006-05-30 05:15:37

Temat: Światełko.
Od: "Sławomir Jędrzejczak" <s...@X...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj po małej drzemce zauważyłem, że w prawym oku zapaliło mi się
"światełko". To jest taka jasna plamka. Widoczna jest, gdy zamykam oczy jako
jaśniejszy obszar. Przy otwartych oczach ma lekko brązowy odcień. To jest
tak, jak z naświetleniem oka przez światło, tylko trochę długo się
utrzymuje. Miewam takie "efekty", ale zawsze szybko znikały. Co to może być?
Coś poważnego, czy tylko efekt stresu, albo zmęczenia?

Aha, w tym oku mam astygmatyzm -0,5, jeśli to może mieć jakieś znaczenie.

Pozdrawiam.

2. Data: 2006-05-30 12:36:59

Temat: Re: Światełko.
Od: "Sławomir Jędrzejczak" <s...@X...pl> szukaj wiadomości tego autora

Już jest lepiej. Wnioskuję, że to zmęczenie/stres. Oświećcie mnie,
jeżeli się mylę.

Pozdrawiam.

3. Data: 2006-05-31 19:26:18

Od: "Jozef" <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wczoraj po małej drzemce zauważyłem, że w prawym oku zapaliło mi się
> "światełko". To jest taka jasna plamka. Widoczna jest, gdy zamykam oczy
> jako jaśniejszy obszar. Przy otwartych oczach ma lekko brązowy odcień.

bad pixel ?? ;)

4. Data: 2006-05-31 19:59:22

Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> bad pixel ?? ;)

Heh, nie ma sie co smiac ;) Ja bym rozpoczynajacemu watek polecil udanie sie
do okulisty co by obejrzal dno oka i uslyszal o objawach, pewnie to nic, ale
sprawdzic trzeba.

--
Pozdrawiam Norbert :-)

5. Data: 2006-06-01 06:28:09

Od: "Sławomir Jędrzejczak" <s...@X...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pozdrawiam Norbert :-)

W sumie to skończyło się na tym, że przy otwartych oczach już nie widzę
żadnej plamki, żadnego cienia. W tym miejscu widzenie mam zachowane. Tylko,
gdy zamknę oczy w tym miejscu przez sekundę widzę lekko jaśniejsze pole,
które zaraz zanika.

Pozdrawiam.

6. Data: 2006-06-01 09:08:55

Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> żadnej plamki, żadnego cienia. W tym miejscu widzenie mam zachowane.
> Tylko, gdy zamknę oczy w tym miejscu przez sekundę widzę lekko jaśniejsze

Wiesz patrzac jednym okiem plamki slepej tez nie widac a jest :) Idz do
okulisty.

--
Pozdrawiam Norbert :-)

7. Data: 2006-06-01 12:55:05

Od: "Sławomir Jędrzejczak" <s...@X...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiesz patrzac jednym okiem plamki slepej tez nie widac a jest :) Idz do
> okulisty.

U mnie widać. Od lat. Też się świeci, gdy zamykam oczy. Zwłaszcza, gdy
przeżywam duży stres.

Pozdrawiam.

8. Data: 2006-06-01 13:18:14

Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> U mnie widać. Od lat. Też się świeci, gdy zamykam oczy. Zwłaszcza, gdy
> przeżywam duży stres.

Masz moze nadcisnienie?

--
Pozdrawiam Norbert :-)

9. Data: 2006-06-01 13:28:35

Od: "Sławomir Jędrzejczak" <s...@X...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Masz moze nadcisnienie?

Miewałem skoki ciśnienia w podstawówce. Potem pewnego dnia poszedłem na USG
i facet mi powiedział, że to "rozejdzie się po kościach", więc uważałem, że
to tylko nerwowe. W marcu byłem u dwóch okulistek, które wykryły u mnie
astygmatyzm. Jedna powiedziała mi, że widzi w oku, że mam nadciśnienie i
powinienem w przyszłości zwrócić na to uwagę. To tyle. Ostatnio miewałem
skoki ciśnienia w związku z sesją egzaminacyjną. Tydzień temu mi skoczyło do
170/90, ale opadło po zażyciu kropli walerianowych. To był jedyny raz, który
pamiętam. Odkąd odkryłem tą plamkę 2 dni temu z oczywistych względów też
pewnie trochę się podniosło. Teraz już sam nie wiem, czy ją widzę, czy nie,
bo generalnie strasznie panikuję, kiedy cokolwiek jest ze mną nie tak.
Generalnie jestem strasznie nerwowy. To u nas rodzinne. Brat ma 30 lat i
jest już siwy.

Pozdrawiam.

10. Data: 2006-06-01 16:21:31

Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Miewałem skoki ciśnienia w podstawówce. Potem pewnego dnia poszedłem na
> USG i facet mi powiedział, że to "rozejdzie się po kościach",

I to tak po USG stwierdzil ze sie rozejdzie? :) Jesli okulista widzial cos
na dnie oka, to nie sa to pojedyncze epizody i trzeba sie leczyc! Tutaj cie
nikt nie wyleczy, a nasz ekspert od oczu znikl gdzies.

--
Pozdrawiam Norbert :-)

perwityna w leczeniu depresji - co to jest?
apteka internetowa
Zrosty po zastrzykach
CFV2: pl.sci.neuronauki (glosowanie)
Krwawienie po "cesarce" - jak dlugo?