Historia cen nieruchomości

1. Data: 2010-01-28 08:19:18

Temat: Historia cen nieruchomości
Od: DFpawel <0...@S...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Nie wiem czy to odpowiednia grupa, ale może ktoś mi podpowie gdzie szukać.
Interesuje mnie jak kształtowały się ceny transakcyjne/ofertowe
nieruchomości na rynku polskim przez ostatnie 20 lat w poszczególnych
rejonach. Znalazłem statystyki jedynie od roku 2003 tutaj:

http://www.stat.gov.pl/gus/5840_1120_PLK_WAI.htm

Gdzie można takie informacje dostać? Jeżeli to niemożliwe to może być
nawet z okresu nieco późniejsze. Zdaje sobie sprawę że wtedy była inna
inflacja, zarobki. Bo ciekawi mnie ile można było kupić m2 za średnią
krajową np 15 lat temu.

Pozdrawiam
Paweł

2. Data: 2010-01-28 08:34:07

Temat: Re: Historia cen nieruchomości
Od: DFpawel <0...@S...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Przejrzałem te statystyki które podałem w poprzednim poście i wyglądają
strasznie biednie.. Gdzie znajdę bardziej szczegółowe dane z podziałem
na województwa? Interesują mnie dane np. z kilku miast na terenie
śląskiego GOP. Bo np z roku 2005 jest tylko coś takiego:

Średnia cena (na poziomie kraju) za 1m2 powierzchni użytkowej lokali
mieszkalnych kształtowała się na poziomie 1 390 zł i była w stosunku do
roku ubiegłego wyższa o ok. 20%. W województwie mazowieckim wyniosła ona
3 701 zł wobec 819 zł w województwie śląskim.

Pozdrawiam
Paweł

3. Data: 2010-01-28 12:27:22

Od: mk <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Własnie tam powinieneś dotrzeć do danych, dzwoń do Informatorium GUS
Pdr. M

4. Data: 2010-01-28 14:32:54

Od: "Xena" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

w wiadomości: hjri1u$a2f$...@i...gazeta.pl,
DFpawel <0...@S...gazeta.pl> napisał(a):
> [...]
> do roku ubiegłego wyższa o ok. 20%. W województwie mazowieckim
> wyniosła ona 3 701 zł wobec 819 zł w województwie śląskim.

Niektóre analizy zamieszczone tutaj
http://www.mrn.pl/analizy/Analizy,3.html
mogą speełniać Twoje wymagania.

pozdrawiam Tatiana
--
Mężczyźni wolą kobiety ładne niż mądre,
ponieważ łatwiej im przychodzi patrzenie niż myślenie.

gniazda z wyłacznikiem
Re: Zamocowanie ciężkiej szafki
dobra, sprawdzona zmywarka stojaca - jaka?
Praktyczne znaczenie kąta świecenia żarówki halogenowej
Zamocowanie ciężkiej szafki