Historia choroby

1. Data: 2004-09-25 16:46:30

Temat: Historia choroby
Od: "myszka" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Chcialem sie dowiedziec, czy po wypisaniu ze szpitala pacjent moze żadać
szczegołowej historii sowjej choroby( wszystkie badania, rozpoznanie, itd.),
a moze tak owa historia jest wreczana przy wpisywaniu ze szpitala?
Chodzi mi o to, ze moja mama jest w szpitalu i miala niedawno operacje. Gdy
pytam sie lekarzy o jej stan zdrowia to mowia dobry i tyle (tak samo gdy
mama sie o to pyta). Stad moje pytanie, czy moge miec wglad do historii
choroby i do rozpoznania.

2. Data: 2004-09-25 16:57:02

Temat: Re: Historia choroby
Od: "gosia" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pytam sie lekarzy o jej stan zdrowia to mowia dobry i tyle (tak samo gdy
> mama sie o to pyta). Stad moje pytanie, czy moge miec wglad do historii

Przy wypisie Twoja mama dostanie kartę wypisową w której znajduje sie
rozpoznanie, wyniki badan ktore zostały wykonane, oraz epikryza czyli
przebieg choroby. W Karcie praw pacjenta jest napisane ze pacjent podczas
leczenia lub osoba ktora do tego upoważni moze zazadac wgladu do historii
choroby, tylko trzeba sobie zadać pytanie czy warto zadzierać z lekarzami,
skoro są tak niechętni do powiedzenia czegokolwiek?
pozdrawiam Gosia

czerniak i wskźnik TDK
pioded@poczta.onet.pl
goraczka mozgowa
czy w toalecie meskiej mozna sie zakazic ADIS ?
miejscowo przesuszajaca sie skora twarzy