Odstający obojczyk :(((

1. Data: 2004-09-25 16:58:13

Temat: Odstający obojczyk :(((
Od: "edzio_sznita" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

cześć mam 20 lat i mam odstający obojczyk od paru lat ( dla nie kumatych kości
mi odstają pod szyją i u góry na obu ramionach). Strasznie mnie to denerwuje bo
prawie żaden chłop tak nie ma ( mam 181 cm i 66 kg ale to nei zależy od wagi bo
znam chudszych i nie mają odstającego obojczyka ) Jak się tego pozbyć. Jakie
robić ćwiczenia. Pomocy !!!!!!!

2. Data: 2004-09-26 09:50:17

Temat: Re: Odstający obojczyk :(((
Od: "edzio_sznita" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> znam chudszych i nie mają odstającego obojczyka ) Jak się tego pozbyć. Jakie

nikt mi nie pomoże ?

3. Data: 2004-09-27 13:30:33

Od: "Dresiarz Pospolity" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"edzio_sznita" <r...@o...pl> wrote in message
> [...]
wagi bo
> znam chudszych i nie mają odstającego obojczyka ) Jak się tego pozbyć.

Stary nie masz wiekszych problemow? Po prostu przestan o tym myslec! Sadzisz
ze przez to nie dostaniesz pracy albo zona Cie zostawi?

Dresiarz

Historia choroby
czerniak i wskźnik TDK
pioded@poczta.onet.pl
goraczka mozgowa
czy w toalecie meskiej mozna sie zakazic ADIS ?