Hmm..

61. Data: 2002-05-06 20:52:21

Temat: Re: Hmm..
Od: "OBAS" <o...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ania Bjork napisała:

> eeeeeee, splukac pod kranem :-)

No chyba na tym właśnie polega to "ulubione" przez większość ludzi pomywanie
:-))

> zmywarka wysusza....

eeeeee....Nie lubie tak wytartych naczyń:-( Strasznie piszczą:-(

> ubrania jednorazowe :-)))

To jest myśl!:-) Używasz?:-)

> lodowka sama sie odmraza.... :-))))

Odmrazać sie odmraza,ale co z umyciem po odmrozeniu? Przynajmniej ja myje:-)
Jola

62. Data: 2002-05-07 08:12:27

Temat: OT lodowki ;-)
Od: "Anyia => Madzik" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik OBAS <o...@b...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ab80et$ihn$...@n...tpi.pl...

> Odmrazać sie odmraza,ale co z umyciem po odmrozeniu? Przynajmniej ja
myje:-)

Mielismy w wynajetym mieszkaniu niesamowitą lodowke, ktorej sie w ogole nie
rozmrazało (jeden z modeli indesit) - miala system (??????) rozmrazania
nadmiaru lodu i odprowadzania wody do pojemnika, ktory jednoczesnie sluzyl
jako "chlodziarka" dla tych rurek, ktore sie tak rozgrzewaja z tylu lodowki
(sorry za lamerstwo w opisie!!), wiec ta woda je chlodzila i sobie parowala.
Po roku uzywania BEZ rozmrazania w lodowce i zamrazarce nie bylo grama
lodu.... (mylam ja od czasu do czasu i tak, ale nie trzeba bylo
rozmrazac.....)
A nasza Ardo, ponoc nie wymagajaca rozmrazania, przeczy temu iloscią lodu po
tygodniu... fuj nigdy wiecej....

--
Pozdrawiam jak zwykle niezwykle cieplutko,
Magda

63. Data: 2002-05-07 13:45:26

Od: "Dorunia" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "OBAS" <o...@b...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik wrote:Dorunia
>
> Ok:-) Tylko gdzie?:-)) Ja dołączę jeszcze funkcje pomywania,wycierania
> naczyń,prania,sprzątania,mycia lodówki itp.:-))
> --
> Pozdrawiam
> Jola

No to musimy tylko otworzyć coś w pół drogi
Pozdrawiam Dorunia

64. Data: 2002-05-08 07:57:29

Temat: Re: OT lodowki ;-)
Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana jako Anyia => Madzik zapodała:

> A nasza Ardo, ponoc nie wymagajaca rozmrazania, przeczy temu iloscią lodu
> po tygodniu... fuj nigdy wiecej....

Ten system, który opisałaś wyżej to już chyba we wszystkich lodówkach
obowiązuje... A ja mam 10 letnią Snaigę, made in Ukraina, jak na owe czasy
cud techniki. Teraz rozmrażam ją ze względu na zamrażarkę, ale jak się w tę
i we wtę zagląda, to i lód się robi. Lodówka w zasadzie jest bezobsługowa
(jak ktoś lubi upaprane czymś ścianki czy półki;-))

--
Pozdrawiam:
Justyna

OT zmiana nicka...
Jak daleko siega...-prosba o namiary
"Na szlaku"
Jeszcze na temat swiadomego wyboru gluchoty u dziecka
Pedofilia w Stanach