"Na szlaku"

1. Data: 2002-04-25 09:58:00

Temat: "Na szlaku"
Od: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chyba jeszcze o tym nie było, ale wczoraj przeglądałam w EMPiKu (bo
już nie kupuję) najnowsze (marcowe) "Na szlaku" i są tam listy do
redakcji kilku grupowych kolegów - Sebastiana, Adama Panasika i
Łukasza Aranowskiego.

Chodzi w dalszym ciagu o recenzję mapy "Beskid Niski".
Treści przytaczać nie bedę, zreszta nie pamietam jej, ale była tam
również notka od redakcji, zę brak jest im w redakcji osoby która
mogłaby merytorycznie sprawdzić artykuły czy są merytorycznie
poprawne. Chodzi o Beskidy. Redakcja proponowała tą funkcję Adamowi
Panasikowi :-))).

To ja się pytam - dlaczego redakcja wydawałoby się poważnego
czasopisma nie ma takiej osoby, która mogłaby ocenic merytoryczną
poprawność tekstów ?

Pozdrowienia.

Basia

2. Data: 2002-04-25 10:00:27

Temat: Re: "Na szlaku"
Od: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam- nie na ta grupę miało iść.
Coś ostatnio strasznie roztargniona jestem.

Pozdrowienia.

Basia

Jeszcze na temat swiadomego wyboru gluchoty u dziecka
Pedofilia w Stanach
dziwna propozycja....?
Kliknij dla dziecka
niebanalne znajomości