niebanalne znajomości

1. Data: 2002-04-24 14:34:22

Temat: niebanalne znajomości
Od: "geronimka" <j...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moi drodzy współgrupowicze
Czytając tak te posty (zaznaczam, iż nie wszystkie czytam na bierząco)
postanowiłam napisać coś i ciekawa jestem waszej opinii...
Mam znajomą (nie jest to przyjaciółka ani wspaniała koleżanka - ale zwykłą
znajoma). Ona pracuje w Niemczech i jest nazywając rzeczy po imieniu
dziwką...Od czasu do czasu przyjeżdża do Polski i wtedy czasami wpada na
kawę. Spotkałam się z wieloma różnymi zdaniami na temat tej znajomości...A
co wy o tym myślicie?...
Pozdrawiam....
Aśka
gg:37280988
icq:37280988
g...@t...pl

2. Data: 2002-04-24 15:14:36

Temat: Re: niebanalne znajomości
Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> Moi drodzy współgrupowicze
> Ona pracuje w Niemczech i jest nazywając rzeczy po imieniu
> dziwką...

Proszę o jednoznaczne określenie

Prostytutka to zawód
Kurwa to charakter

Pozdrawiam
Qwax

3. Data: 2002-04-24 15:23:20

Od: "geronimka" <j...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <...@...q> napisał w wiadomości
> Proszę o jednoznaczne określenie
>
> Prostytutka to zawód
> Kurwa to charakter

Ja nie wiem czy ona ma to co robi zakotwiczone w charakterze czy tez
traktuje to jako zawod. Nie rozmawiam z nia na takie tematy:))

> Pozdrawiam
> Qwax

Ja również pozdrawiam:))
Aśka:)

4. Data: 2002-04-24 15:32:33

Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> Ja nie wiem czy ona ma to co robi zakotwiczone w charakterze czy tez
> traktuje to jako zawod. Nie rozmawiam z nia na takie tematy:))

To sprecyzuję:

Czy za usługi seksualne bierze pieniądze, czy "daje dupy" na lewo i
prawo?

A co do spotkań to to jest jedynie i wyłącznie Twoja sprawa
(ewentualnie twoich domowników). Jeżeli ja chcę się z kimś spotykać to
się spotykam jeżeli nie to nie - i zwisa mi "opinia publiczna"

Pozdrawiam
Qwax

5. Data: 2002-04-24 15:33:31

Od: "margaretka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "geronimka" <j...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kawę. Spotkałam się z wieloma różnymi zdaniami na temat tej znajomości...A

A Ty jaki masz stosunek do niej ? Jeśli ją lubisz, to powinnaś utrzymywać tę
znajomość. Ludzie są złośliwi i zawsze usłyszysz negatywne komentarze o tej
znajomości. Musisz sobie postawić pytanie, czy zalezy Ci bardziej na
koleżance, czy na opinii innych.
Dlaczego Twoja koleżanka wybrała sobie taki sposób zarabiania pieniędzy ?
Pozdrawiam m a r g a r e t k a

6. Data: 2002-04-24 15:39:59

Od: "geronimka" <j...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To sprecyzuję:
>
> Czy za usługi seksualne bierze pieniądze, czy "daje dupy" na lewo i
> prawo?

Dostaje pieniądze, bo utrzymuje całą rodzinę - ale chyba to lubi skoro to
robi, bo miała kilka wyjść z tej wytuacji...

> A co do spotkań to to jest jedynie i wyłącznie Twoja sprawa
> (ewentualnie twoich domowników). Jeżeli ja chcę się z kimś spotykać to
> się spotykam jeżeli nie to nie - i zwisa mi "opinia publiczna"

Ale ja nie powiedziałam, że po tym jak przeczytam wasze opinie to zmienię
swoje zdanie itp...chciałam poporstu wiedzieć co wy o tym myślicie..to
wsyztsko:)))

> Pozdrawiam
> Qwax

Ja też pozdrawiam:))))))))
Aśka

7. Data: 2002-04-24 15:43:12

Od: "geronimka" <j...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "margaretka" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
tej
> znajomości. Musisz sobie postawić pytanie, czy zalezy Ci bardziej na

Co do mojej osoby - to nie mogę powiedzieć, że ja bardzo lubie ani też , że
jej nie lubię. Ot poprostu, jak wpadnei na kawę, to jej ja zaparzę:))Nie
zatrzasnę jej drzwi przed nosem, bo nie mam w zwyczaju tego nikomu robić.

> Dlaczego Twoja koleżanka wybrała sobie taki sposób zarabiania pieniędzy ?

No cóż...tego nie wiem...nie pytałam ...wiem, że utrzymuje dzieci (ma 2 i
męża bo nie pracuje), ale chyba to też lubi bo miała inne możliwości
zarobkowe, a jednak została przy tej...

> Pozdrawiam m a r g a r e t k a

Ja też pozdrawiam
Aśka

8. Data: 2002-04-24 15:55:41

Od: "Joasienka" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
na
> kawę. Spotkałam się z wieloma różnymi zdaniami na temat tej

Wiesz, ja mam parę takich koleżanek, jedną nawet bardzo bliską, i to co
robi zawodowo zupełnie mi nie przeszkadza - wyznaję zasadę "żadna praca
nie hańbi, każda męczy", nie wiem, ale dla mnie to zawód/zajęcie jak
każde inne, w końcu nie kradnie, nie żebrze, a zarabia na swoje życie.
Pozdrawiam
Joanna

9. Data: 2002-04-24 17:41:12

Od: "Dariusz Drzewiecki" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

itp...chciałam poporstu wiedzieć co wy o tym myślicie..to
> wsyztsko:)))

Mnie to ani grzeje ani ziębi.
Darek.D

10. Data: 2002-04-24 20:06:09

Od: "margaretka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zatrzasnę jej drzwi przed nosem, bo nie mam w zwyczaju tego nikomu robić.

Jeśli przeszkadza Ci opinia jaka za nią chodzi, to ogranicz spotkania. Jeśli
nie, to kawa raz na jakiś czas nie jest chyba problemem. :o)

> No cóż...tego nie wiem...nie pytałam ...wiem, że utrzymuje dzieci (ma 2 i
> męża bo nie pracuje), ale chyba to też lubi bo miała inne możliwości
> zarobkowe, a jednak została przy tej...

Może te oferty pracy nie gwarantowały jej dużych zarobków. Dwoje dzieci,
facet na bezrobociu, byc może zaległości czynszowe itp Może sytuacja zmusiła
ją do podjęcia takiej pracy ?
Pozdrawiam m a r g a r e t k a

Jak daleko siega... dzis po 17.
czy to rownouprawnienie???