czy to rownouprawnienie???

1. Data: 2002-04-24 13:54:15

Temat: czy to rownouprawnienie???
Od: Bolek Potolkin <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

cytuje z interia.pl:

"Parlamentarna grupa kobiet przygotowała projekt ustawy o równym
statusie kobiet i mężczyzn. Zakłada on "równouprawnienie" płci - jeden
na jedną - w takich instytucjach jak rząd, Kancelaria Premiera,
Prezydenta czy urzędy wojewódzkie. Projekt ustawy powinien trafić do
marszałka Senatu jeszcze w tym tygodniu."

http://fakty.interia.pl/news?inf=254516

2. Data: 2002-04-24 14:04:49

Temat: Re: czy to rownouprawnienie???
Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Prezydenta czy urzędy wojewódzkie. Projekt ustawy powinien trafić do
> marszałka Senatu jeszcze w tym tygodniu."

To mi wygląda na wstęp do stręczycielstwa "jeden na jedną" ;-)))

3. Data: 2002-04-25 08:10:14

Od: "martarym" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Takie dzialania sa czasowe i maja charakter powiedzmy
"edukacyjny". Niestety przez samo nawolywanie do
rownouprawnienia nic sie nie zdziala, mezczyznie
nadal beda woleli wybierac kolegow a nawet
obywatelki wybiora raczej posla niz poslanke
Wobec tego na jakis czas wprowadza sie takie
zarzadzenia by przyzwyczaic "na sile" spoleczenstwo
ze kobiety tez potrafia, stworzyc pewien standard.
marta

4. Data: 2002-04-25 08:39:22

Od: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://fakty.interia.pl/news?inf=254516

Taaa, mielismy z tego w pracy niezły ubaw.
W naszym zespole informatyki pracują trzy panie i dwóch panów.

Wychodzi na to ze jedna panią trzeba będzie zwolnić, lub jednego pana
zatrudnić dodatkowo ;-))))

(Czysta głupota, tu już zupełnie nie mają co robić w Sejmie !)

Pzdrw.

Basia

5. Data: 2002-04-25 09:02:13

Od: "tweety" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

hmmm ale tam mowa o instytucjach takich jak:
rząd, Kancelaria Premiera, Prezydenta czy urzędy wojewódzkie.
wiec szaraczki nie msuza sie martwic :-)))

Magdalena
GG 3122518
http://tweety2000.w.interia.pl
http://strony.wp.pl/wp/mwota

6. Data: 2002-04-25 09:10:30

Od: "Marta" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl>

> [...]

> zatrudnić dodatkowo ;-))))

> (Czysta głupota, tu już zupełnie nie mają co robić w Sejmie !)

Problemem w naszym kraju jest komentowanie rzeczy których się kompletnie nie
rozumie - wczoraj po wysłuchaniu komentarzy do komentarzy i nieśmiertelnego
JKM (ponoć pożal_się_boże specjalisty od równouprawnienia) w radio i
telewizji też miałam ochotę powiedzieć "paranoja - w jakim ja kraju żyję",
ale to nie wina proponowanej ustawy, tylko niedouczonych dziennikarzyn.
A to co napisałaś nie ma żadnego związku z proponowaną ustawą.
Marta

7. Data: 2002-04-25 09:26:51

Od: "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aa8ef1$9ou$...@n...ipartners.pl...

> Taaa, mielismy z tego w pracy niezły ubaw.
> W naszym zespole informatyki pracują trzy panie i dwóch panów.
>
> Wychodzi na to ze jedna panią trzeba będzie zwolnić, lub jednego pana
> zatrudnić dodatkowo ;-))))

A mnie rozbawiło hasło, że trzeba będzie zwalniać sędzie w sądach
rodzinnych. Tylko kogo tam przyjmą - nie słyszałam, żeby faceci pchali się
tam rękami i nogami ;-))

Monika

8. Data: 2002-04-25 18:13:38

Od: "didziak" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Napisała Perełka moja, tweety <t...@i...pl>, odpisuję
zatem co następuje:

| hmmm ale tam mowa o instytucjach takich jak:
| rząd, Kancelaria Premiera, Prezydenta czy urzędy wojewódzkie.
| wiec szaraczki nie msuza sie martwic :-)))

A skąd wiesz, w jakim zespole pracuje Basia? :-)
Może to jakaś tajna komórka CBŚ do walki z hakjerami? :-)
Albo siakiś Big Brother, który steruje cyborgiem-atrapą Pana
Prezydenta? ;-)

pozdrawiam,
didziak :-)

Przeprosiny.