Jeszcze na temat swiadomego wyboru gluchoty u dziecka

1. Data: 2002-04-25 09:11:29

Temat: Jeszcze na temat swiadomego wyboru gluchoty u dziecka
Od: "Ania Björk" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ten artykul ukazal sie w prasie szwedzkiej miesiac temu. Ja chce tylko podac
dyskutantom i dyskutantkom informacje dodatkowa: te panie mialy juz jedno
gluche dziecko, rowniez z tym samym mezczyzna. Teraz postanowily "zrobic"
sobie drugie, takie samo.......

Ania, ktora po trzydniowej nieobecnosci w domu nie ma sily sie przekopac
przez setki postow...

2. Data: 2002-04-25 13:04:11

Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jedno
> gluche dziecko, rowniez z tym samym mezczyzna. Teraz postanowily

Z tego dobrobytu to się babom we łbach przewraca! A wysłać je bez kart
kredytowych do zapyziałego miasteczka na dalekiej Ukrainie gdzie nie
tylko pracy ale i czasem chleb trudno zdobyć to by im fanaberie z
durnych łbów wywietrzały!!

No nie wytrzymałem - sorry że akurat w tym miejscu - To tak ogólnie

Pozdrawiam
Qwax

3. Data: 2002-04-25 15:55:36

Od: "Bischoop" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania Björk" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> gluche dziecko, rowniez z tym samym mezczyzna. Teraz postanowily "zrobic"

Moze one chca narodzic tyle gluchych dzieci, potem zalozyc miasteczo: cisza?

A powaznie, faktycznie to idiotyzm, na cos takiego niepowinno sie pozwalac,
wiadomo iz takie dzieci wlasciwie nie maja milego zycia, a w szczegolnosci w
mlodym wieku

%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%
NAJWIEKSZY MISZCZ INTERNETU
NIEPOWTARZALNY BISCHOOP
PETENCI PRZYJMOWANI SA TYLKO POD ADRESEM:
S...@B...PL
WSZELKICH REKLAMACJI NIEPRZYJMUJE
NASZE BIURO UDZIELA ROWNIEZ PORAD PRAWNYCH
SZANUJ ZIELEN I NETYKIETE
%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%

4. Data: 2002-04-26 06:26:28

Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> NASZE BIURO UDZIELA ROWNIEZ PORAD PRAWNYCH
> SZANUJ ZIELEN I NETYKIETE
> %#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%

MEGALOMAN!!!
> A poważnie, faktycznie to idiotyzm, na cos takiego nie powinno się
pozwalać,

Zgadzam się.
A co do Netykiety to zanim zaczniesz udzielać porad innym udziel ich
sobie..

Pozdrawiam
Qwax

5. Data: 2002-04-26 15:55:13

Od: "Bischoop" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <...@...q> napisał w wiadomości

> MEGALOMAN!!!
> pozwalać,
>
> Zgadzam się.
> A co do Netykiety to zanim zaczniesz udzielać porad innym udziel ich
> sobie..

Przestancie sie czepiac mojej sygnaurki, Netykiete sobie wymyslil jakis pan,
to ja se tez wymyslilem swoja netykiete, ktora pozwala miec sygnaurke do
10Lnijek

%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%
Najwiekszy MISZCZ Internetu
Niepowtarzalny Bischop

6. Data: 2002-05-06 10:22:20

Od: "Ijon" <i...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bischoop" <s...@b...pl> wrote in message

A czy powinno sie pozwalac na eksperymenty z klonowaniem grozace duzo
gorszymi powiklaniami u plodu ?

Pedofilia w Stanach
dziwna propozycja....?
Kliknij dla dziecka