Homoseksualizm zapisany w mózgu

111. Data: 2008-07-02 22:02:01

Temat: Re: Homoseksualizm zapisany w mózgu
Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost wrote:

> Sugerujesz, ze podejmujac dyskuje z Toba wlazlem w gowno?

W zasadzie nie dyskutujemy.

michał

112. Data: 2008-07-03 05:51:59

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W zasadzie nie dyskutujemy.

Od momentu jak swtierdziles, ze moje pytania o sposob w jaki miano
stwierdzic stalosc liczby homo na przestrzeni dziejow sa dla Ciebie
nieinteresujace, bo... bo w sumie nie wiadomo czemu.

113. Data: 2008-07-03 22:14:25

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost wrote:

> Od momentu jak swtierdziles, ze moje pytania o sposob w jaki miano
> stwierdzic stalosc liczby homo na przestrzeni dziejow sa dla Ciebie
> nieinteresujace, bo... bo w sumie nie wiadomo czemu.

Nic takiego nie stwierdziłem. Tłumaczyłem Ci, że badania historii
społeczeństw nie polegają na przeprowadzaniu ankiet z nieboszczykami.

michał

114. Data: 2008-07-04 15:57:41

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nic takiego nie stwierdziłem.

Owszem stwierdziles.

> Tłumaczyłem Ci, że badania historii społeczeństw nie polegają na
> przeprowadzaniu ankiet z nieboszczykami.

Nie zauwazylem, ale rownie dobrze moglbys tlumaczyc mi, ze Ziemia jest
okrlagla - komunalow nie trzeba nikomu tlumaczyc.

115. Data: 2008-07-04 22:40:48

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost wrote:

> Owszem stwierdziles.

Więc kłamałem.

> Nie zauwazylem, ale rownie dobrze moglbys tlumaczyc mi, ze Ziemia jest
> okrlagla - komunalow nie trzeba nikomu tlumaczyc.

Toteż nikomu nie tłumaczę. Tylko Tobie, bo tak jakby pytałeś.

michał

116. Data: 2008-07-05 21:31:32

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Więc kłamałem.

Cool.

> Toteż nikomu nie tłumaczę. Tylko Tobie, bo tak jakby pytałeś.

Hmm, szkol jak widze tez nie ukonczyles.

117. Data: 2008-07-05 21:40:34

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost wrote:

> Hmm, szkol jak widze tez nie ukonczyles.

No nie. Przyznaję, że nie wszystkie ukończyłem. Rozumów wszystkich też nie
pojadłem.

michał

118. Data: 2008-07-06 11:18:51

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No nie. Przyznaję, że nie wszystkie ukończyłem. Rozumów wszystkich też nie
> pojadłem.

Widze, ze jak ping-pong jest bez sensu to potrafisz tak dlugo. Gdy bylo
merytorycznmie wysiadales szybko.

119. Data: 2008-07-06 15:57:27

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost wrote:

> Widze, ze jak ping-pong jest bez sensu to potrafisz tak dlugo. Gdy
> bylo merytorycznmie wysiadales szybko.

Co do sensu i wysiadania, nie zgadzm się.

michał

Jeszcze raz!!!
grzebie się w starych zdjęciach
cel - leo. do ataku!