grzebie się w starych zdjęciach

1. Data: 2008-06-16 22:50:14

Temat: grzebie się w starych zdjęciach
Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

wspominam stare, odjechane klimaty, czy to coś oznacza?

--
http://dokad.prowadzi.patrz.pl
tren hakker, tre Niro, t-ster

trener is nimi mnogoe smog sdelat'
trener is igracima
trener is kentakija
trener is šefom
trener is herr andrej pomahae
trener is
trener is´dzia bob mohylew na klaczy

sygnaturka moze mieć maksymalnie 4 wiersze, to co widzisz powyżej, to po
prostu kilka sygnaturek.

2. Data: 2008-06-16 22:53:09

Temat: Re: grzebie się w starych zdjęciach
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak.
Wahasz się.

--
CB

3. Data: 2008-06-16 22:54:34

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Tak.
> Wahasz się.

międzyczym?

4. Data: 2008-06-16 23:00:02

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie uświadamiasz sobie swoich własnych tęsknot?
Tych swoich "echhhh", które mniej lub bardziej tłumisz?

Jeśli nie, to skąd ja miałbym coś takiego wiedzieć?

5. Data: 2008-06-16 23:03:46

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Nie uświadamiasz sobie swoich własnych tęsknot?
> Tych swoich "echhhh", które mniej lub bardziej tłumisz?
>
> Jeśli nie, to skąd ja miałbym coś takiego wiedzieć?

być może sobie uświadamiam, tylko pytam się ciebie - waham się między czym?
starym a nowym?
starym a teraźniejszym?

6. Data: 2008-06-17 07:07:30

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:
> wspominam stare, odjechane klimaty, czy to coś oznacza?

Starzejesz się. ;-)

Ewa

7. Data: 2008-06-17 07:35:45

Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <e...@p...fm> wrote in message

> Starzejesz się. ;-)
>
> Ewa

Nostalgia, żal za kobietami, które można było zaliczyć, ale wtedy się nie
chciało...
Za karę te pamięta się najdłużej...

8. Data: 2008-06-17 07:46:16

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może między tęsknotami i tym co z nich zostało?

Chyba coraz gorzej z tobą, i starasz się oszacować jak bardzo.
Nie?

9. Data: 2008-06-17 07:50:34

Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 17 Jun 2008 09:35:45 +0200, Panslavista napisał(a):

> "medea" <e...@p...fm> wrote in message

> Nostalgia, żal za kobietami, które można było zaliczyć, ale wtedy się nie
> chciało...

...nie mogło ;-P

> Za karę te pamięta się najdłużej...

Tiaaa, ta pamięć to najlepszy dowód, że samemu zostało się przez nie trwale
zaliczonym. Na tym polega perfidia kobiet ;-PPP

10. Data: 2008-06-17 07:52:17

Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

<i...@g...pl> wrote in message

> ...nie mogło ;-P

> Tiaaa, ta pamięć to najlepszy dowód, że samemu zostało się przez nie
> trwale
> zaliczonym. Na tym polega perfidia kobiet ;-PPP

I zrobiło dziecko Schechnikowi...

cel - leo. do ataku!
POLSKA _ HORWACJA
Boruc - Chorwacja - JanB 0:0:-1
No a dzisiaj wygramy?
Zaproszenie na sesję "Sztuczne życie - mit czy rzeczywistość?"