grzebie się w starych zdjęciach

51. Data: 2008-06-17 13:52:00

Temat: Re: grzebie się w starych zdjęciach
Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 17 Jun 2008 15:38:16 +0200, tren R napisał(a):

> starość.
> pilnujesz każdej zmarszczki? każdego siwego włosa?

Skupiając się na niewłaściwych szczegółach tracimy ogląd całości... i życie
upływa we frustracji siwym włosem...

52. Data: 2008-06-17 13:59:58

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Nie mam jeszcze, co innego mi sen z powiek spędza. :-)

bezsenność!!
:p

--
http://dokad.prowadzi.patrz.pl
tren hakker, tre Niro, t-ster

trener is nimi mnogoe smog sdelat'
trener is igracima
trener is kentakija
trener is šefom
trener is herr andrej pomahae
trener is
trener is´dzia bob mohylew na klaczy

sygnaturka moze mieć maksymalnie 4 wiersze, to co widzisz powyżej, to po
prostu kilka sygnaturek.

53. Data: 2008-06-17 14:00:29

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl pisze:

> Skupiając się na niewłaściwych szczegółach tracimy ogląd całości... i życie
> upływa we frustracji siwym włosem...

skupiając się w ogóle na szczegółach... :)

54. Data: 2008-06-17 17:40:44

Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 17 Jun 2008 16:00:29 +0200, tren R napisał(a):

> skupiając się w ogóle na szczegółach... :)

Ja tam się skupiam na SAMYCH WŁAŚCIWYCH i to równocześnie :-DDD

cel - leo. do ataku!
POLSKA _ HORWACJA
Boruc - Chorwacja - JanB 0:0:-1
No a dzisiaj wygramy?
Zaproszenie na sesję "Sztuczne życie - mit czy rzeczywistość?"