grzebie się w starych zdjęciach

41. Data: 2008-06-17 11:00:33

Temat: Re: grzebie się w starych zdjęciach
Od: "ostryga" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
news:fef1f16b-e7b7-4b33-a6d6-587e1437fe57@m36g2000hs
e.googlegroups.com...
On 17 Cze, 00:50, tren R <t...@p...pl> wrote:
> wspominam stare, odjechane klimaty, czy to coś oznacza?

>Tak. Masz za duzo wolnego czasu ;)

;))

pozdr.
o.

42. Data: 2008-06-17 11:19:13

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Cze, 13:00, "ostryga" <z...@v...pl> wrote:

> ;))

Mam nadzieję, że gorączka spadła?

Hanka

Dzisiaj w biegu, więc, póki co, tylko uśmiechy i pozdrowienia
serdeczne :))

43. Data: 2008-06-17 11:22:26

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Cze, 12:59, tren R <t...@p...pl> wrote:

> ha! i jak do tej pory ta koncepcja wygrywa w cuglach!
> siódma kosmiczna, daj pynia... :))

Jakie zaszczyty mnie spotkały!!
:))

No to teraz do pracy prosze!!
:))

44. Data: 2008-06-17 11:44:28

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> to i bez tego się dzieje :)

Dzieje się, a to jest jeden z objawów. :-)

Ewa

45. Data: 2008-06-17 11:47:04

Od: "ostryga" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
e.googlegroups.com...
On 17 Cze, 13:00, "ostryga" <z...@v...pl> wrote:

> ;))

>Mam nadzieję, że gorączka spadła?

Owszem, dziękuję.
Choć po tym, jak się tu dzis popisuję, mozna odnieść inne wrazenie. ;))

>Hanka

>Dzisiaj w biegu, więc, póki co, tylko uśmiechy i pozdrowienia
>serdeczne :))

nawzajem. :)

pozdr.
o.

46. Data: 2008-06-17 11:47:50

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

medea<e...@p...fm>

> Dzieje się, a to jest jeden z objawów. :-)

... zapośredniczony w bolesnym uświadomieniu sobie :)

Don

47. Data: 2008-06-17 11:48:57

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl pisze:

> największej/najnowszej plazmy. Zmieniają telewizor co roku. W momencie,
> kiedy ktoś z ich otoczenia kupuje większą, tracą sens życia... Autentyk.

Jak to tracą sens życia? Przecież wtedy dopiero co pojawia się nowy
sens. :-P

Ewa

48. Data: 2008-06-17 12:43:48

Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 17 Jun 2008 13:48:57 +0200, medea napisał(a):

> Jak to tracą sens życia? Przecież wtedy dopiero co pojawia się nowy
> sens. :-P

No nie wiem - skoro tym nowym "sensem" ma być np. następny kredyt :-/
Sprawa oczywiście nie zawęża się tylko do TV, więc wiesz, co chwila jakiś
nowy sensik się pojawia niby, niby... Summa summarum - jeden wielki
bezsens. Chorzy ludzie po prostu, bezustanny wyścig małych ambicyjek
posiadania.

49. Data: 2008-06-17 13:38:16

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Dzieje się, a to jest jeden z objawów. :-)

starość.
pilnujesz każdej zmarszczki? każdego siwego włosa?

--
http://dokad.prowadzi.patrz.pl
tren hakker, tre Niro, t-ster

trener is nimi mnogoe smog sdelat'
trener is igracima
trener is kentakija
trener is šefom
trener is herr andrej pomahae
trener is
trener is´dzia bob mohylew na klaczy

sygnaturka moze mieć maksymalnie 4 wiersze, to co widzisz powyżej, to po
prostu kilka sygnaturek.

50. Data: 2008-06-17 13:50:39

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> pilnujesz każdej zmarszczki?

Nie mam jeszcze, co innego mi sen z powiek spędza. :-)

> każdego siwego włosa?

U mnie nie widać, nawet jeśliby były. Chociaż ostatnio zaczęłam
podejrzewać, że brwi mi siwieją. :-)

Ewa

cel - leo. do ataku!
POLSKA _ HORWACJA
Boruc - Chorwacja - JanB 0:0:-1
No a dzisiaj wygramy?
Zaproszenie na sesję "Sztuczne życie - mit czy rzeczywistość?"