Homoseksualizm zapisany w mózgu

1. Data: 2008-06-17 09:18:00

Temat: Homoseksualizm zapisany w mózgu
Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

25,Homoseksualizm_zapisany_w_mozgu.html

2. Data: 2008-06-17 09:28:23

Temat: Re: Homoseksualizm zapisany w mózgu
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sposób pracy mózgu niczego tu nie zmienia.

Wiążące są badania na bliźniakach jednojajowych, wg których
tzw "gen homo" decyduje o skłonnościach homo najwyżej w 50%.

Czy porównywano reakcje mózgu kobiety heteroseksualnej na
twarz mężczyzny oraz alkoholika na kieliszek wódki?
Reakcja też powinna być bardzo podobna.

Na tym polega uzależnienie się: mózg reaguje w określony
sposób na bodźce związane z możliwością zaspokojenia
ściśle określonego i odpowiednio zaprogramowanego w mózgu
głodu.
Taki stan nie jest dany nikomu od urodzenia, lecz pojawia się
w wyniku nabycia uzależnienia.

Dotyczy to IMHO tak samo homos jak i każdej innej dewiacji
czy choćby upodobania (np gadżeciarstwo) związanego
z aktywnością seksualną i quasi-seksualną.

--
CB

3. Data: 2008-06-17 09:41:23

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

"...Jak już wyżej wspomniano w przypadku heteroseksualnych kobiet i gejów
szlaki nerwowe z ciała migdałowatego biegną w tych samych kierunkach. Otóż
okazało się, że dochodzą one do regionów związanych nie tylko z emocjami ale
też np. niepokojem. Wielu specjalistów uważa, że to właśnie te miejsca
odgrywają kluczową rolę w rozwoju zaburzeń nastroju, emocji, manii i
depresji..."

Nie rozumiem, w jaki sposób mając takie wyniki przed oczami "badacze"
nie potrafią zauważyć na czym opiera się "homoseksualizm".
Czasem mam wrażenie, że naukowcy robią wszystko, aby dopasowywać
wnioski do swoich opartych na chciejstwie teorii, zamiast JĄ badać
i odkrywać.

Pewnie te badania były finansowane z odpowiednich funduszy i wyniki
musiały być "jedynie słuszne", bo jak inaczej to wyjaśnić?

Ludzie są nienormalni, jeśli wierzą, że kłamstewkami pokonają se
rzeczywistość.
Po prostu: nienormalni. :)

--
CB

4. Data: 2008-06-17 09:42:57

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Pewnie te badania były finansowane z odpowiednich funduszy i "wnioski"

5. Data: 2008-06-17 09:48:54

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2008-06-17 10:24:57

Od: "JanB" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Don Gavreone" <s...@l...po> napisał w wiadomości

25,Homoseksualizm_zapisa
ny_w_mozgu.html

Nic nowego, od dawna wiadomo ile sensu mają stwierdzenia w stylu 'propaganda
homoseksualna' albo 'a co jak moje dzieci to zobaczą i zostaną gejami'.

Dla tych, którzy uważają, że homoseksualizmu można się nauczyć, wyjaśnijcie
mi proszę taką zależność (badania nie pamiętam, jak bardzo trzeba to mogę
poszukać): to, czy mężczyzna będzie homoseksualistą czy nie, jest zwiazane z
faktem posiadania przez niego starszego, męskiego rodzeństwa. Starszy
brat --> większe prawdopodobieństwo bycia gejem.

7. Data: 2008-06-17 10:32:44

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

JanB<j...@g...pl>

[...]
> [...]
> niego starszego, męskiego rodzeństwa. Starszy
> brat --> większe prawdopodobieństwo bycia gejem.

To ja się pobawię w spekulacyjnego adwokata diabła.

Starszy brat zajął w rodzinie niszę męską.
Młodszy nie jest w stanie z nim konkurować.
Szuka własnej niszy/roli, w której nie musi rywalizować poziomem męskości.

Don

8. Data: 2008-06-17 10:49:43

Od: "JanB" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Młodszy nie jest w stanie z nim konkurować.
> Szuka własnej niszy/roli, w której nie musi rywalizować poziomem męskości.

To jest jakaś koncepcja, która może dobrze opisywać świat, ale jak na razie
(z tego co wiem, a jakiś przegląd tego typu teorii mam) jest to czysta
spekulacja.
Tzn. założenie, że coś takiego jak 'nisza męska w rodzinie' istnieje i może
zostać 'zapełnione' przez jedną osobę nie jest w żaden sposób udowodnione.
Biologiczne uzasadnienie jest takie: poziom męskich hormonów w organizmie
kobiety zmienia się pod wpływem męskiej ciąży i w związku z tym kolejny
zarodek ma do czynienia z odrobinę zmienioną mamą, co ma jakiś (oczywiście,
jeszcze nieznany) wpływ na rozwój jakiś (oczywiście, jeszcze nieznanych)
cech organizmu, determiniujących orientację seksualną.

9. Data: 2008-06-17 11:12:09

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

A może wpływ ma tu rodzaj i siła relacji braterskiej ze starszym,
dominującym bratem.

W pewnym momencie starszy brat idzie bardziej w swoją drogę,
a młodszy brat pozostawiony sam sobie, może nawet doświadczając
pewnego rodzaju zawodu, staje się w większym stopniu otwarty
na różnorakie substytuty relacji, których obraz w sobie nosi: męskie
przyjaźnie, kumpelstwo... itp.

W efekcie staje się łatwiejszym celem dla środowisk homo.

10. Data: 2008-06-17 11:29:57

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mało prawdopodobne: biorąc pod uwagę, że ciąża męska jest
związana ze znacznym podniesiem się poziomu testosteronu
w organiźmie kobiety, to taka zależność powinna działać odwrotnie.

--
CB

Jeszcze raz!!!
grzebie się w starych zdjęciach