Homoseksualni rodzice niszczą dzieci.

1. Data: 2019-03-27 02:24:16

Temat: Homoseksualni rodzice niszczą dzieci.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Homoseksualizm rodziców niszczy dzieci!
Badania (ISSN 2082-7067 4(16)2013 KWARTALNIK NAUKOWY):
http://www.stowarzyszeniefidesetratio.pl/presentatio
ns0/14-06regnerus.pdf

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

2. Data: 2019-03-27 08:35:11

Temat: Re: Homoseksualni rodzice niszczą dzieci.
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-03-27 o 02:24, XL pisze:
> Homoseksualizm rodziców niszczy dzieci!

I dlaczego znowu powielasz kłamstwa?
Nie jesteś w stanie samodzielnie sprawdzić?

https://www.wprost.pl/prime-time/telewizja/463498/ak
cja-stop-pedofilii-glosi-klamliwe-tezy-naukowiec-tlu
maczy-sie-z-badan.html

"Tezą, na której opierają się autorzy inicjatywy, a którą umieszczają na
plakatach, jest rzekomy wniosek z badań prof. Regnerusa: "31 proc.
lesbijek i 25 proc. pederastów gwałci wychowywane dzieci". Tyle tylko,
że Amerykanin nigdy nie posłużył się takim (ani podobnym) zwrotem, a
cała akcja zrównująca pedofilię z homoseksualizmem chwieje się w
podstawach po tym, jak naukowiec przesłał swoje sprostowanie do redakcji
"Gazety Wyborczej"."

"prof. Mark Regnerus w 2012 roku w periodyku naukowym "Social Science
Research" opublikował artykuł "Czym się różnią dorosłe dzieci rodziców,
którzy są w homoseksualnych związkach?". Jest on, jak zauważa
"Wyborcza", koronnym argumentem polskich środowisk katolicko-prawicowych
w walce z "genderyzmem", "seksualizacją dzieci" i "propagandą
homoseksualną". Również inicjatywa "Stop pedofilii" opiera swoją akcję
informacyjną na tym rzekomo naukowym badaniu."

""Wyborcza" zdobyła oświadczenie Marka Regnerusa w tej sprawie (całość w
oryginale i polskim tłumaczeniu na Wyborcza.pl): "Moje badanie jest na
rozmaite sposoby interpretowane przez grupy reprezentujące różne opcje
polityczne. W Polsce jest cytowane na banerach i ogłoszeniach, które
bezpośrednio obwiniają homoseksualnych mężczyzn i kobiety o seksualne
wykorzystywanie dzieci. Moje badanie nie daje podstaw do takich
twierdzeń. W jego trakcie nie pytaliśmy respondentów o to, kto był
sprawcą molestowania (rodzic czy ktoś inny - red.) - opis badania mówi o
tym jasno.
Wynika z niego tyle, że badane osoby dorosłe, których jedno z rodziców
miało związek z osobą tej samej płci, wykazywały znacząco większą
podatność na emocjonalne zranienie niż dzieci ze stabilnych rodzin,
gdzie była matka i ojciec. Jednakże stwierdzenie, co jest tego
przyczyną, nie jest na podstawie naszych badań możliwe"."

"American Sociological Association wytknęło autorowi rażące błędy
metodologiczne i nadinterpretację. Sąd federalny w trakcie procesu o
legalność małżeństw homoseksualnych w stanie Michigan zauważył, że
badania były sponsorowane przez konserwatywne organizacje, od których
Regnerus otrzymał ok. 1 mln dol. Profesor zaznacza jednak, że pieniądze
nie miały żadnego wpływu na wynik badań.

Dr hab. Joanna Mizielińska z Instytutu Psychologii PAN (prowadzi
pierwsze polskie badanie "tęczowych rodzin") podobnie jak jej
amerykańskie koleżanki i koledzy zauważa, że Regnerus porównywał
"gruszki z jabłkami". Zamiast porównać doświadczenia osób wychowanych w
stabilnej rodzinie hetero ze stabilną rodziną homo, zestawił stabilne
rodziny hetero i dzieci z rozbitych rodzin.

- Nie dokonał porównania między dziećmi heteroseksualistów a dziećmi
homoseksualistów, ale między starannie dobranymi dziećmi mającymi bardzo
dobre warunki rozwojowe, wychowanymi w heteroseksualnych stabilnych
rodzinach a dziećmi, które w takich warunkach nie były wychowywane -
zauważa dr Mizielińska."

"Ciekawa jest również sama metodologia badań. Regnerus zadał dorosłym,
których badał, pytanie, czy ich rodzicowi przydarzył się romans z osobą
tej samej płci. - Wątpliwe, by na podstawie deklaracji potomków można
wnioskować o orientacji rodziców, szczególnie gdy oceniają to po latach.
Orzekanie na tak wątłych podstawach jest sprzeczne z jakąkolwiek naukową
metodologią przyjętą w naukach społecznych - komentuje dr Mizielińska. "

"Dr Mizielińska podważa wynik badań również ze względów...
matematycznych. Otóż prof. Regnerus zbadał blisko tysiąc osób
wychowanych w stabilnej rodzinie hetero, ale tylko 236, które
arbitralnie uznał za wychowane przez rodzica homo. Wyniki jednak
podawane są w procentach, a więc ukrywa olbrzymią dysproporcję między
badanymi grupami i niereprezentatywność grupy "homorodziców".

Dr Mizielińska: - Wiele badań pokazuje, że dzieci wychowane w stabilnych
rodzinach stworzonych przez parę tej samej płci nie różnią się od dzieci
wychowanych w takich samych rodzinach heteroseksualnych. Opublikowane w
2014 r. największe dotychczas badania przeprowadzone przez Uniwersytet w
Melbourne na próbie ponad 500 dzieci pokazały, że dzieci te są zdrowsze
i bardziej zżyte z rodzicami niż w rodzinach heteroseksualnych."

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

3. Data: 2019-03-27 08:41:04

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-03-27 o 02:24, XL pisze:
> Homoseksualizm rodziców niszczy dzieci!
> Badania (ISSN 2082-7067 4(16)2013 KWARTALNIK NAUKOWY):

https://en.wikipedia.org/wiki/Mark_Regnerus#Same-sex
_relationships_controversy

"Regnerus contributed to an amicus brief in opposition to same-sex
marriage[27] and appeared as an expert witness in a 2014 federal court
hearing regarding Michigan's ban on same-sex marriage. Citing widespread
criticism of NFSS methodology, Judge Bernard A. Friedman rejected
Regnerus' testimony, alleging the arguments derived from
methodologically flawed data were "not worthy of serious consideration"
and served rather to please the conservative organizations (Witherspoon
Institute and Bradley Foundation) that underwrote the survey research
project."

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

4. Data: 2019-03-27 09:18:34

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
>
> https://www.wprost.pl/prime-time/telewizja/463498/ak
cja-stop-pedofilii-glosi-klamliwe-tezy-naukowiec-tlu

Twoje kłamliwe ,,źródła" omawiaj z Wyborczą.

> [...]
> Research" opublikował artykuł "Czym się różnią dorosłe dzieci rodziców,
> którzy są w homoseksualnych związkach?". Jest on, jak zauważa

WYBORCZA ZAUWAŻA?
:-D

> [...]
> homoseksualną". Również inicjatywa "Stop pedofilii" opiera swoją akcję
> informacyjną na tym rzekomo naukowym badaniu."

:-D

> [...]

> Regnerus otrzymał ok. 1 mln dol. Profesor zaznacza jednak, że pieniądze
> nie miały żadnego wpływu na wynik badań.

Mizielińska za swoje oczywiście?

> Dr hab. Joanna Mizielińska z Instytutu Psychologii PAN (prowadzi
> pierwsze

Aaaaa! PIERWSZE!
No tak, wszystkie poprzednie to oczywiście ,,wymysł" :-D

> polskie badanie "tęczowych rodzin")

O, słusznie ten cudzysłów.

> [...]
> dobre warunki rozwojowe, wychowanymi w heteroseksualnych stabilnych
> rodzinach a dziećmi, które w takich warunkach nie były wychowywane -

:-D

> [...]
> Melbourne na próbie ponad 500 dzieci pokazały, że dzieci te są zdrowsze
> i bardziej zżyte z rodzicami niż w rodzinach heteroseksualnych."

Z jednym rodzicem moze i są - a druga osoba to dla nich kto?
:->

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

5. Data: 2019-03-27 12:20:50

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-03-27 o 09:18, XL pisze:
> [...]

I nie jesteś w stanie odnieść się do tego merytorycznie. Jak zwykle.

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

> Sąd federalny w trakcie procesu o
>
> Mizielińska za swoje oczywiście?

Nie sądzę, że Sąd federalny ma pojęcie o istnieniu Mizielińskiej...

I spodziewałem się, że jak zwykle nie przeczytasz ze zrozumieniem.

Nawet sam autor tekstu na który się powołujecie, nie ma o was
najlepszego zdania :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

6. Data: 2019-03-27 18:05:53

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
>
> I spodziewałem się, że jak zwykle nie przeczytasz ze zrozumieniem.
>
> Nawet sam autor tekstu na który się powołujecie, nie ma o was

Zabijemy się z tego powodu.
A poki co - sorry, gregorry, mam na głowie wyborrry. Nara :-)

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

7. Data: 2019-03-27 19:12:55

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-03-27 o 18:05, XL pisze:

> Zabijemy się z tego powodu.

Eeee tam. Po prostu nie macie ambicji żeby wyskoczyć powyżej 1% poparcia.
Kłamstwami tego nie zmienicie.

> A poki co - sorry, gregorry, mam na głowie wyborrry. Nara :-)

Widzę właśnie. Karuzela kłamstw się rozkręca :)
Ciężko pracujesz żeby zmniejszyć poparcie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

8. Data: 2019-03-27 19:55:23

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-27 08:41, Kviat wrote:
http://www.stowarzyszeniefidesetratio.pl/presentatio
ns0/14-06regnerus.pdf

Powiedz nam mały levaczku, czy ktoś już broni praw, dyskryminowanych
przez reakcyjne społeczeństwo, daltonistów?

https://www.wykop.pl/wpis/34610867/tekst-nie-moj-wie
c-wklejam-czy-homoseksualizm-jest/

9. Data: 2019-03-27 20:42:26

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:
> [...]
>

> Powiedz nam mały levaczku, czy ktoś już broni praw, dyskryminowanych
> przez reakcyjne społeczeństwo, daltonistów?

A tak w ogole to budzimy się:
https://otopress.pl/2019/03/27/powiat-swidnicki-usta
wa-lgbt-pis/?fbclid=IwAR0l8yJY1r6u59SDmX9xicICO7Pdle
Kg1KTcM3KU_UXzUJZAo0Sazj8qiqA

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

10. Data: 2019-03-28 04:39:43

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 27 marca 2019 20:43:05 UTC+1 użytkownik XL napisał:
> [...]
> >

> A tak w ogole to budzimy się:
> https://otopress.pl/2019/03/27/powiat-swidnicki-usta
wa-lgbt-pis/?fbclid=IwAR0l8yJY1r6u59SDmX9xicICO7Pdle

z tym to trochę, a trochę nie tak. pewnie, że u wielu osób,
na skutek zaburzeń genetycznych, może być wrodzony.
dla innych to sprawa szukania nowych doświadczeń,
dla jeszcze innych za wielki dobrobyt i tym znudzenie,
a dla pozostałych chodzenie dla korzyści z "duchem elit" zdemoralizowanych.

Naprawdę ikselkuś tak właściwie nawet nie ma po co sprzeczać się
z osobami tego pokroju, bo dla nich każde badania uwidaczniające,
że związki homoseksualne są nieadekwatne do zagrożeń występujących
w związkach małżeńskich jest tym, czego nie chcą widzieć.

To trochę tak, jak z "przyzwoitości" zakaz pisania o tym,
że rasa biała jest bardziej inteligentna od czarnej ogólnie rzecz biorąc,
a natomiast można bez żadnych reperkusji pisać, że rasa czarna ma większe
zdolności fizyczne.

Ciekawe, że nie zabraniają pisać, że rasa żółta ma większe IQ,
aniżeli rasa biała.

Przecież to wszystko, opierając się na doniesieniach naukowych, prawda.

pozdrawiam,
jacek

Zapłodnienie w Umyśle czy w Ciele?
Nie antykultura, ale... Cthulhu'ra ;)