Honorowe oddanie krwi.

1. Data: 2006-05-10 06:03:30

Temat: Honorowe oddanie krwi.
Od: "Ola" <a...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

A więc chciałabym zapytać o cały mechanizm oddawania krwi, czy moja krew jest
gruntownie przebadana czy tylko podstawowe badania? Czy w trakcie brania leków
mogę oddać krew... ?

2. Data: 2006-05-10 07:15:30

Temat: Re: Honorowe oddanie krwi.
Od: "Paweł W." <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.rckik-warszawa.com.pl/dlakrwio.html

--
_ _ _ _
|_| |_| \ / |_ | \ / | |

3. Data: 2006-05-10 14:23:42

Od: "gburek" <domik@epf_Bez_spamu_.pl> szukaj wiadomości tego autora

[OT]

ciekawe rzeczy na tym www mozna znalezc
miedzy innymi przetarg na czekolade, w ktorym jakośc produktu odgrywa
niestety niewielka role
byleby bylo slodkie i brazowe :(
najwazniejsze zeby bylo tanie

--
Dominik

4. Data: 2006-05-10 15:06:07

Od: "Paweł W." <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

gburek napisał(a):
> [OT]
>
> ciekawe rzeczy na tym www mozna znalezc
> miedzy innymi przetarg na czekolade, w ktorym jakośc produktu odgrywa
> [...]
chodzi o uzupełnienie kalorii, które się traci pod postacią
wynaczynionej krwi. Chodzi też o to, aby dostarczyć żelaza na
regenerację CzK. Doznania podniebienia to sprawa drugorzędna.
P.S.
Przy przetargach na budowy drogi też patrzy się tylko na koszty i co
mamy? Ale to już inna grupa i inny temat ;P
Pozdrawiam.

--
_ _ _ _
|_| |_| \ / |_ | \ / | |

5. Data: 2006-05-10 15:55:20

Od: "Karmazynowy" <n...@s...xx> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.rckik-warszawa.com.pl/dlakrwio.html

"Przebywanie w okresie od 01.01.1980 r. do 31.12.1996 r. łącznie przez 6
m-cy lub dłużej w Wielkiej Brytanii, Francji, Irlandii" wyklucza z grona
HK... dlaczego?

6. Data: 2006-05-10 16:57:05

Od: "Paweł W." <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Karmazynowy napisał(a):

> "Przebywanie w okresie od 01.01.1980 r. do 31.12.1996 r. łącznie przez 6
> m-cy lub dłużej w Wielkiej Brytanii, Francji, Irlandii" wyklucza z grona
> HK... dlaczego?

Możliwość zarażenia się chorobą wściekłych krów. Nie ma obecnie innej
możliwości stwierdzenia choroby jak badanie mikroskopowe tk. mózgowej
post mortem.

--
_ _ _ _
|_| |_| \ / |_ | \ / | |

7. Data: 2006-05-10 19:41:51

Od: "Mietek" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przy przetargach na budowy drogi też patrzy się tylko na koszty i co mamy?
> Ale to już inna grupa i inny temat ;P
> Pozdrawiam.

temat jak najbardziej ten sam.
Powiem tak - byłem głupim ideowcem - oddałem 12 l krwi, zacząłem jako szwej
w wojsku - przyjeżdżała banda krwiopijców autobusem ze Szczecina. Tak
straciłem 6 l. Następne na studiach i w pracy.
Nie warto- nikt tego nie doceni.
Cały przemysł krwi to ludzie, posady, kasa - właśnie taka na przetargi
wyrobów czekalodopodobnych, nie wiem czy teraz ale dawniej kawę i szynkę.
Dorobiłem się stwardzienie i częściowej niedrożności żyły z której mi tę
krew ściągano. Gdy dłużej popracuję cholernie boli mnie ta ręka.

8. Data: 2006-05-11 05:11:43

Od: "Edek" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie warto- nikt tego nie doceni.

Warto. Ja doceniam. Dziękuję Ci.
Być może to właśnie dzięki transfuzji moja żona żyje.

Prosba o tlumaczenie
Krwotoczne miesiączki
Żółte dłonie
Strupki w nosie