cos mi strzyknelo w plecach :(

1. Data: 2006-05-10 08:12:26

Temat: cos mi strzyknelo w plecach :(
Od: "kamil_p" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

gdy podnosilem z podlogi monitor cos strzyknelo mi w kregosupie w okolicy
ledzwiowej i pojawil sie dosc silny bol w okolicy ledzwiowej promieniujacy do
lewej nogi - prawdopodobnie to lumbago(postrzal). myslalem, ze bol przejdzie
sam ale minely juz dwa tyg i tylko jest tylko nieznaczna poprawa. bol wystepuje
tylko gdy siedze i az tak mocny nie jest ale troch przeszkadza. co robic -
czekac dalej czy udac sie do jakiegos lekarza?? jesli lekarza to jakiego?? a
moze do jakiegos masazysty??

2. Data: 2006-05-10 08:56:03

Temat: Re: cos mi strzyknelo w plecach :(
Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kamil_p" <k...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> czekac dalej czy udac sie do jakiegos lekarza?? jesli lekarza to jakiego??

Nie no, czekaj, az lekarz sam do ciebie przyjdzie;)
Przeciez od razu powinienes trafic do lekarza(!), w tej chwili do
rodzinnego.

Iwona
// Wlasciwoscia czlowieka jest bladzic, glupiego - w bledzie trwac / /
Cyceron
http://www.kociszce.ao.pl

3. Data: 2006-05-10 17:48:25

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:473b.00000072.4461a069@newsgate.onet.pl
Od: kamil_p <k...@v...pl>
Było:
> gdy podnosilem z podlogi monitor cos strzyknelo mi w kregosupie w
> okolicy ledzwiowej i pojawil sie dosc silny bol w okolicy
> ledzwiowej promieniujacy do lewej nogi - prawdopodobnie to
> lumbago(postrzal). [...]

Raczej wysunięcie krążka międzykręgowego, leczenie trwa od 3 tygodni do
dożywocia. Zależy jak bardzo zaniedbasz...
Na przyszłość musisz "być bardziej seksy", (to słowa mojego terapeuty) i
podczas podnoszenia wypinać tyłek jak kaczuszka...
Zauważ, ze taka pozycja wymusza "proste plecy" przy podnoszeniu ciężarów co
jest narysowane na milionie arkuszy blachy stalowej ocynkowanej w zakładach
pracy fizycznej!
Jesteś niedokształcony! ;-)

http://www.popieramjow.pl/jow.php

4. Data: 2006-05-11 08:52:58

Od: "kamil_p" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Raczej wysunięcie krążka międzykręgowego, leczenie trwa od 3 tygodni do
> dożywocia. Zależy jak bardzo zaniedbasz...

a jak wyglada leczenie czegos takiego?? podobno tylko srodki znieczulajace i
przeciwzapalne...
podobno w takich przypadkach pomagaja kregarze - czy ktos moglby mi polecic
jakiegos sprawdzonego z woj. lodzkiego??

5. Data: 2006-05-11 12:29:21

Od: "Klaudia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc Kamil:)
Na Twoj problem jest jedno rozwiazanie udac sie do lekarza, specjalisty w
tym fachu.Powinnes isc najpierw do lekarza pierwszego kontaktu i on Cie
skieruje do ortopedy, poniewaz bez skierowania nie przyjmie Cie
ortopada.Raczej nie do masarzysty dopuki nie skosultujesz tego problemu z
lekarzem.Lekarz Ortopeda pewnie przeswietli Twoj kregoslup i oceni jego stan
oraz wykona badania diagnostyczne, ktore pomoga okreslic stan Twoj
chorobowy.Zycze szybkiego powrotu do zdrowia.Mam nadzieje ze dostosujesz sie
do moich rad.

Pozdrawiam,
Klaudia:)

6. Data: 2006-05-11 13:30:35

Od: "dino" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Drn. med. Eugeniusz Rudczyk, tel 0-42-6710225. Specjalista rehabilitacji i
medycyny fizykalnej, instruktor terapii manualnej (czyli kręgarz na najwyższym
poziomie). Znakomity, bardzo polecam!!
Pozdrowienia <dino>

7. Data: 2006-05-11 20:48:42

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:4473.000000d6.44633c7a@newsgate.onet.pl
Od: dino <d...@i...pl>
Było:
> [...]
> rehabilitacji i medycyny fizykalnej, instruktor terapii manualnej
> (czyli kręgarz na najwyższym poziomie). Znakomity, bardzo

Jeśli cię zacznie leczyć przed zrobieniem zdjęć rtg to uciekaj jak najdalej!

http://www.popieramjow.pl/jow.php

8. Data: 2006-05-15 13:08:52

Od: "Repair" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> oraz wykona badania diagnostyczne, ktore pomoga okreslic stan Twoj
> chorobowy.Zycze szybkiego powrotu do zdrowia.Mam nadzieje ze dostosujesz sie
Przeciętny ortopeda poradzi sobie z 80% pacjentów. Jego pomoc będzie polegała
na tym, że nie przeszkodzi im w samoregulacji, ewentualnie wspomoże chemią.
Przy odrobinie szczęścia po obejrzeniu zdjęcia nie nagada jakiś głupot na temat
zmian zwyrodnieniowych czy też dyskopatii i związanego z tym bólu do końca
życia. Co jest największym ryzykiem wizyty u ortopedy. Pozostałym 19% pomoże
dopiero terapeuta manulany. 1% zostawiam na inne przypadki.

Honorowe oddanie krwi.
Prosba o tlumaczenie
Krwotoczne miesiączki
Żółte dłonie