Tajemniczy bol w klatce piersiowej

1. Data: 2006-05-10 14:17:35

Temat: Tajemniczy bol w klatce piersiowej
Od: "Moon26" <m...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Tajemniczy bol w klatce piersiowej.
Od 4 dni mam silny bol po lewej stronie klatki piersiowej pod piersia. Jest
to bol jakby mnie cos sciskalo i ostre uklucie, ktore pojawia sie przy
kazdym ruchu, oddechu, mowieniu. Mialam zrobiony X-ray i EKG ale nic nie
wykazalo. Moge tylko siedziec bo w tej pozycji nic mnie nie boli. To samo
mialam w zeszlym roku i po kilku dniach samo minelo. Do tej pory nie wiem
co to jest i skad sie wzielo. Moze ktos sie z tym spotkal i wie co zrobic
aby przestalo bolec. Lekarze rozkladaja rece i tylko daja mi srodki
przeciwbolowe , ktore i tak nie dzialaja.

Marta

2. Data: 2006-05-10 14:37:37

Temat: Re: Tajemniczy bol w klatce piersiowej
Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> to bol jakby mnie cos sciskalo i ostre uklucie, ktore pojawia sie przy
> kazdym ruchu, oddechu, mowieniu. Mialam zrobiony X-ray i EKG ale nic nie

To pewnie nerwobole, jak mowisz bol czujesz w czasie ruchu. Chyba pozostaja
ci srodki przeciwbolowe.

--
Pozdrawiam Norbert :-)

3. Data: 2006-05-10 16:43:17

Od: kuba <k...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 10 May 2006 14:17:35 GMT, Moon26 napisał(a):

> [...]
> aby przestalo bolec. Lekarze rozkladaja rece i tylko daja mi srodki
> przeciwbolowe , ktore i tak nie dzialaja.

Otwieramy okno jezdzac autem?

4. Data: 2006-05-10 17:04:21

Od: "Paweł W." <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Norbert napisał(a):

> To pewnie nerwobole, jak mowisz bol czujesz w czasie ruchu. Chyba
> pozostaja ci srodki przeciwbolowe.

I ewentualnie miorelaksacyjne.
Jakby się udało zlokalizować miejsce ucisku na nerw (być może przy
kręgosłupie), to ewentualnie operacje, ale pewnie nie w polskich
warunkach i nie za pieniądze z NFZ.
Pozdrawiam.

--
_ _ _ _
|_| |_| \ / |_ | \ / | |

5. Data: 2006-05-10 17:25:25

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Moon26" <m...@e...net> napisał w wiadomości

> [...]
> zrobic aby przestalo bolec. Lekarze rozkladaja rece i tylko daja mi
> srodki przeciwbolowe , ktore i tak nie dzialaja.

Nie bierz zadnych przeciwbolowych, tylko Scorbolamid (2tabl. x 3dziennie), o
ile nie jestes uczulony na salicylany, albo nie masz wrzodow.

Iwona
// Wlasciwoscia czlowieka jest bladzic, glupiego - w bledzie trwac / /
Cyceron
http://www.kociszce.ao.pl

6. Data: 2006-05-10 18:25:11

Od: "Macias" <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zrobic aby przestalo bolec. Lekarze rozkladaja rece i tylko daja mi
> srodki przeciwbolowe , ktore i tak nie dzialaja.

mam prawie identyczny przypadek, zobacz w moim watku z 07.05

7. Data: 2006-05-10 20:24:02

Od: "Paweł W." <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwona_s napisał(a):

> Nie bierz zadnych przeciwbolowych, tylko Scorbolamid (2tabl. x 3dziennie), o
> ile nie jestes uczulony na salicylany, albo nie masz wrzodow.

A Scorbolamid to niby co ma w składzie jak nie przeciwbólowy salicylan
należący do tej samej grupy NLPZ co Aspiryna, ibuprofen, diclofenac i
inne ???

--
_ _ _ _
|_| |_| \ / |_ | \ / | |

8. Data: 2006-05-10 22:17:54

Od: "Michał" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tajemniczy bol w klatce piersiowej.

Stres. Miałem to samo.

9. Data: 2006-05-11 09:54:25

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ""Paweł W."" <a...@s...pl> napisał w wiadomości

> A Scorbolamid to niby co ma w składzie jak nie przeciwbólowy salicylan
> należący do tej samej grupy NLPZ co Aspiryna, ibuprofen, diclofenac i inne
> ???

Piszac o przeciwbolowych lekach bylam zakrecona przede wszystkim na
paracetamol - najczesciej uzywanym leku "na wszelkie bole".
A ten niestety przy nerwobolach nie jest skuteczny;)

10. Data: 2006-05-11 10:38:42

Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Piszac o przeciwbolowych lekach bylam zakrecona przede wszystkim na
> paracetamol - najczesciej uzywanym leku "na wszelkie bole".
> A ten niestety przy nerwobolach nie jest skuteczny;)

Ja mysle ze paracetamol to dobry lek i w miare bezpieczny. NLPZ to juz
dzialanie ogolnoustrojowe i mysle ze lepiej brac je rozwaznie. Swoja droga
probowalas pyralgine (pierwszy lepszy preparat, byle tani)?

--
Pozdrawiam Norbert :-)

cos mi strzyknelo w plecach :(
Honorowe oddanie krwi.