Honorowy Dawca Krwi a NFZ

1. Data: 2010-02-13 17:53:08

Temat: Honorowy Dawca Krwi a NFZ
Od: p <f...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
-----

Jestem Zasłużonym Honorwym Dawcą Krwi (III st) i tak sobie czytam na
Wikipedii, że:

"Zasłużony honorowy dawca krwi ma prawo do korzystania poza kolejnością
ze świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych oraz
z usług farmaceutycznych w aptekach."

Czy to znaczy, że jeśli będę potrzebował specjalisty, zadzwonię,
powiedzą mi "pierwszy wolny termin to wrzesień", to będę mógł im
odpowiedzieć "ha robaczki, ale ja jestem ZHDK, więc proszę mnie umówić
na jutro"?

pzdr,

f torek

2. Data: 2010-02-14 17:37:06

Temat: Re: Honorowy Dawca Krwi a NFZ
Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> powiedzą mi "pierwszy wolny termin to wrzesień", to będę mógł im
> odpowiedzieć "ha robaczki, ale ja jestem ZHDK, więc proszę mnie umówić
Dobry dowcip - poprawiłeś mi humor :)
Posiadając legitymację HDK możesz co najwyżej próbować się wepchnąć w
kolejkę przy okienku w aptece lub do rejestracji.
Warunek jest jeden, nie zostaniesz zakrzyczany przez tłum emerytów i
rencistów, którzy tam też będą stali :)
Niestety przywileje dla HDK to MIT i dopóki się to nie zmieni, to efekty
będą takie, jakie są i nie zmienią tego organizowane akcje reklamowe.
Dawcy krwi byli, są i niestety chyba będą traktowani jak darmowe źródło
dochodu. Piszę to w pełni świadomy, opierając się na własnych
doświadczeniach.
WOJO

Kamienie żółciowe poza woreczkiemn
koszt pobytu opiekuna dziecka w sanatorium
Re: koszt pobytu opiekuna dziecka w sanatorium
Re: Czy to może być czerniak? Zdjęcia - prośba o opinie.
Niski poziom kreatyniny we krwi