Hop- sa-sa! Tak trzymac!

1. Data: 2004-02-29 03:17:38

Temat: Hop- sa-sa! Tak trzymac!
Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

Tylko prosze mi tu nie krzyczec,ze to OT! :)
Kaska

http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_040228/p
ublicystyka/publicystyka_a_5.html

1. Data: 2004-02-29 03:32:15

Temat: Re: Hop- sa-sa! Tak trzymac!
Od: "enneagramor" <s...@p...chat> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pyzol" <n...@s...ca> napisał w wiadomości

> Tylko prosze mi tu nie krzyczec,ze to OT! :)
> Kaska

http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_040228/p
ublicystyka/publicystyka
_a_5.html

Jestem pod wrazeniem. Coprawda zmienna losowa brzyjmuje wartosc (w tym
wypadku) z dosc duzego przedzialu, ale jednak przyjmuje.

1. Data: 2004-02-29 03:51:03

Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"enneagramor" <s...@p...chat> wrote in message

> Użytkownik "Pyzol" <n...@s...ca> napisał w wiadomości

http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_040228/p
ublicystyka/publicystyka
> _a_5.html
> >

> Jestem pod wrazeniem.
Ja sie zastanawiam tylko, jak ci Kanadyjczycy zwracali sie do niego, jak oni
to niemozebne nazwisko wymawiali. Jak ich znam wychodzili z siebie , aby
bylo"najlepiej" ale - byc nie moglo!
:)
Kaska

1. Data: 2004-02-29 04:04:39

Od: "enneagramor" <s...@p...chat> szukaj wiadomości tego autora

.
> [...]
oni
> to niemozebne nazwisko wymawiali. Jak ich znam wychodzili z siebie , aby

Swiat jest pelen pieknych niekonsekwencji a inwencja ludzka nie zna granic.
Co znaczy pozytywne nastewienie......

1. Data: 2004-02-29 11:25:52

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pyzol; <c1rlkk$1ldkkb$1@ID-192479.news.uni-berlin.de> :

> Tylko prosze mi tu nie krzyczec,ze to OT! :)
> Kaska
>
> http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_040228/p
ublicystyka/publicystyka_a_5.html

Nie doczytałaś, albo nie napisali - w GW też chyba było. Sukces tej
gminy to sukces [też] kosztem innych gmin, skąd ściągani byli
przedsiębiorcy. Nie neguję aktywnej postawy jako dobra, ale nie uważam
też, że jest to recepta na likwidację bezrobocia - postawa warta
naśladowania, ale z rozwagą i ze zrozumieniem.

Flyer

1. Data: 2004-02-29 17:01:57

Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Flyer" <f...@p...gazeta.pl> wrote in message
> Nie doczytałaś, albo nie napisali - w GW też chyba było. Sukces tej
> gminy to sukces [też] kosztem innych gmin, skąd ściągani byli
> przedsiębiorcy.
Nie czyta, GW.

Sciaganie przedsiebiorcow zawsze powoduje,ze ow przedsiebiorca nie pojdzie
gdzie indziej. Panstwa, miasta, prowincje, stany i wojewodztwa zawsze tutaj
wspolzawodnicza . Inaczej byc nie moze.

Kaska

1. Data: 2004-03-01 06:20:10

Od: "Hubert " <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pyzol <n...@s...ca> napisał(a):

> [...]
> gdzie indziej. Panstwa, miasta, prowincje, stany i wojewodztwa zawsze tutaj

A Ci do ktorych przedsiebiorcy nie przyszli beda z zazdroscia patrzec na
tych, co radza sobie lepiej i beda wmawiac prasie ze tamta gmina zabiera
przedsiebiorcow. A wielu czytelnikow przeciez lubi sie pogniewac na tych
co "zabieraja innym". Na szczescie jednak przypuszczam, ze nasi bohaterowie
sie tym nie martwia i robia swoje, odnoszac kolejne sukcesy i dajac pozytywne
wzorce calej Polsce.
Pozdrawiam Hubert.

1. Data: 2004-03-01 07:25:48

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pyzol; <c1t6gl$1mrqks$1@ID-192479.news.uni-berlin.de> :

> Sciaganie przedsiebiorcow zawsze powoduje,ze ow przedsiebiorca nie pojdzie
> gdzie indziej. Panstwa, miasta, prowincje, stany i wojewodztwa zawsze tutaj
> wspolzawodnicza . Inaczej byc nie moze.

W ekonomii istnieje pojęcie popytu, podaży i ceny równowagi - jeżeli
wszyscy wójtowie zaczną tak zachęcać przedsiębiorców, to w pewnym
momencie okaże się, że bezrobocia nie ma, ale gminy są biedne i na nic
ich nie stać - na drogi, szkoły, media itd. Dlatego to Państwo musi też
zadziałać, żeby nie było szczególnej potrzeby do takich działań [tylko w
wyjątkowych przypadkach np. gminy bez dróg leżącej gdzieś w "kącie"
Polski]. Teraz sytuacja wydaje się "fajna", bo gmina niedochodowa
dostaje subwencję od innych gmin [z ich dochodów] - a co będzie, jak
wszystkie staną się "niedochodowe"?

Flyer

1. Data: 2004-03-01 14:42:01

Od: "jbaskab" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaska

> Tylko prosze mi tu nie krzyczec,ze to OT! :)
> Kaska

Kasienko, miałam coś powiedzieć, alem się ugryzła w ozór:)
Czesciowo:-)

Aska

1. Data: 2004-03-01 15:17:36

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

jbaskab:
> ...m się ugryzła w ozór:)
> Czesciowo:-)

A ja pieprze. :))

Czyz pzl-a to nie prawdziwa gieniusza ekonomiczna? ;DDD
Gieniusza, gieniusza i to JAKA! Ho! Ho! Hooo! ;)))))))))

Na calym wielkim swiecie to gienialniejszej od pzl-i nie
znajdziecie, za chu-chu. ;DDDDDDDDDDD

OK, no to tyle tytulem "nie gryzienia sie". :)))))

Czarek

Czy psycholog może wykryć dyslekcje?
Ocena sytuacji przez TV
madrosc 'dziecka' ;)
Narzekanie (bylo: skad tyle agresji?)
FW: Co czytam? John Berryman: Modlitwa za własne ja