Hormony

1. Data: 2000-03-09 09:59:33

Temat: Hormony
Od: "Beda" <g...@p...onet.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Prosze o opinie- zarost na damskiej twarzy, otylosc, zakola- o jakich
zaburzeniach hormonalnych moze to swiadczyc? Jak temu zaradzić- droga do
endokrynologa jest w dobie reformy usiana licznymi przeszkodami....Dziekuje.

2. Data: 2000-03-09 19:05:46

Temat: Re: Hormony
Od: m...@k...net.pl (Monika) szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2000-03-10 17:52:02

Od: "luiza" <l...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Beda napisał(a) w wiadomości: <8a7td5$cp8$2@aquarius.webcorp.com.pl>...
> [...]
przeszkodami....Dziekuje.

>Choroba, nie jestem specjalistka, ale moja dobra kolezanka miala nadmiar
hormonow meskich.
Testosteron?
Podobne objawy i tak zdiagnozowal to lekarz. Dostala pigulki
antykoncepcyjne, objwy przeszly.
Jesli jestes kobieta a mniemam ze tak skoro zarost na twarzy ci przeszkadza
pojdz do ginekologa.

Luiza

4. Data: 2000-03-13 08:49:00

Od: Kamil Uminski <d...@k...umcs.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

"Beda" <g...@p...onet.com.pl> rzecze:
> [...]
>endokrynologa jest w dobie reformy usiana licznymi przeszkodami....Dziekuje.

Zapraszam na strone poswiecona "Nadmiernemu owlosieniu" w serwisie:

http://klio.umcs.lublin.pl/~drumil => Listy => Nadmierne owlosienie

Pozdrawiam,

Kamil Uminski

--