Hormony dlaczego?

1. Data: 2000-09-09 21:59:46

Temat: Hormony dlaczego?
Od: "sebek" <s...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Odebralem niedawno badania hormonalne i troche zdziwil mnie wynik. Otoz cos
takiego jak ESTRADIOL mam w wysokosci 178,0 gdzie norma ktora mam zapisana
na kartce dla meszczyzny wynosi <62,0
podobnie jest z PROGESTERON-em wynik 1,26 norma dla meszczyzny 0,11-0,56.

Co moze powodowac prawie trzy krotne przekroczenie normy?
Jakie sa skutki takiego przekroczenia normy?

Sebastian

2. Data: 2000-09-09 22:08:03

Temat: Re: Hormony dlaczego?
Od: Władysław Gaweł <v...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

sebek napisał(a):

> [...]
> na kartce dla meszczyzny wynosi <62,0
> podobnie jest z PROGESTERON-em wynik 1,26 norma dla meszczyzny 0,11-0,56.

Wow, czy to na pewno jest TWOJ wynik?
Jesli na pewno, to dalsze info raczej jest na priv.
W.G.

3. Data: 2000-09-10 07:41:31

Od: "sebek" <s...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wow, czy to na pewno jest TWOJ wynik?
> Jesli na pewno, to dalsze info raczej jest na priv.
> W.G.

Na 100% jest to moj wynik.

Sebastian

4. Data: 2000-09-10 12:15:10

Od: Cosa <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia , a był to Sat, 9 Sep 2000 23:59:46 +0200, "sebek"
<s...@e...pl> napisał coś takiego:

> [...]
>
>Co moze powodowac prawie trzy krotne przekroczenie normy?
>Jakie sa skutki takiego przekroczenia normy?

Proponuję zrobić badanie jeszcze raz , tak na wszelki wypadek , ja po
ostatnim wsparciu badań naukowych swoją osobą dowiedziałem się że mam
niedokrwistość megaloblastyczną , i to porządną.
Jako że objawów za diabła u mnie nie było, kazałem zbadać jeszcze raz - i
co - prawidlowo.
No ale tak jak się bada krew w wyspecjalizowanej jednostce. Musiały im się
badania pomylić. Prawdopodobnie jak u ciebie.

--
Cosa
c...@p...onet.pl

Re: Skad jod?!
Pytanie- lit
Zasilek wychowawczy i dziecko chore na astme
Bardzo klopotliwe zajady w kacikach ust
Re: Aborcja - czy warto strzepic sobie jezyk? :)