Hortensja

1. Data: 2004-08-03 09:36:57

Temat: Hortensja
Od: "Paweł Kożdoń" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich bywalców - jestem początkujący
Kupiłem wiosną ładny krzaczek hortensji
Na razie jest w donicy wsadzona do ziemi kwiatowej z worka
Pomimo że dotąd nie zakwitła to nawet ten zielony krzaczek cieszył moje oko
Niestety od 2 tygodni zaczęły blednać jej liście,
chociaż z ich sztywności wynika że to może nie jest jeszcze więdnięcie
Nie potrafię niestety nigdzie znaleźć informacji na temet jej wymagań
i co jej mogło zaszkodzić ...
za dużo czy za mało wody ..
za dużo czy za mało słońca ...
za dużo czy za mało pokarmu ...
??????????
Paweł

2. Data: 2004-08-03 10:52:00

Temat: Re: Hortensja
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł Kożdoń wrote:
(...)
> za dużo czy za mało słońca ...

Słońca to raczej za dużo. Hortensje są cieniolubne.

choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem

3. Data: 2004-08-03 11:49:01

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł Kożdoń" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
| Witam wszystkich bywalców - jestem początkujący
| Kupiłem wiosną ładny krzaczek hortensji
| Nie potrafię niestety nigdzie znaleźć informacji na temet jej wymagań
| i co jej mogło zaszkodzić ...

A gdzie szukałeś? Bo pierwsza strona wyrzucona przez google
http://www.ogrodowy.republika.pl/pliki/hortensje.htm
l podaje informacje
przez Ciebie wymagane.

Pozdrawiam, Basia.

4. Data: 2004-08-03 15:12:07

Od: "PawKa" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wygląda na to że to jest winne pH
Kupiłem kiedyś taką trawę morską suszoną i prasowaną w sklepie ogrodniczym
Miało to być dobre na podkład i dałem to na dno donicy tej hortensji
może to jej zaszkodziło ?
nie mam już tego opakowania a może to robi zasadowy odczyn ??

Dziękuję Basi za podanie mi b.dobrej strony
Paweł

Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@i...pl> napisał w
wiadomości news:cenu56$3bt$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Paweł Kożdoń" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
>
> A gdzie szukałeś? Bo pierwsza strona wyrzucona przez google
> [...]

Podziekowanie :)
sadzenie roślin strączkowych
zmiany w adresach
Ranking za lipiec