Lithadora

1. Data: 2004-08-03 11:58:32

Temat: Lithadora
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejka. Będąc dzisiaj w sklepie ogrodniczym oko moje spoczęło na
niebiesko kwitnącej roślince o szorstkich, zielonych listeczkach.
:-)Lithadora się ponoć nazywa. Czy byłby ktoś uprzejmy przybliżyć mi
warunki jej uprawy oraz napisać, co to za roślina.
Pozdrawiam pochmurnie lecz z przebłyskami Ja...cki

2. Data: 2004-08-03 12:10:07

Temat: Re: Lithadora
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
| :-)Lithadora się ponoć nazywa. Czy byłby ktoś uprzejmy przybliżyć mi
| warunki jej uprawy oraz napisać, co to za roślina.

Lithodora czyli nawrot, warunki w przybliżeniu takie, jak dla wrzosów. Moją
pierwszą trafiła szara pleśń, testuję egzemplarz nr 2.:-)

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2004-08-03 12:32:22

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@i...pl> napisał w
wiadomości news:cenvit$ifo$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Lithodora czyli nawrot, warunki w przybliżeniu takie, jak dla wrzosów.
Moją
> pierwszą trafiła szara pleśń, testuję egzemplarz nr 2.:-)

Moją pierwszą sadzonkę w ubiegłym roku zaatakowała, nawet nie wiedziałam co
się z nią stało, nagle uschła. W tym roku kupiłam dwie, białą i niebieską,
na grupie się chwaliłam, przedwcześnie, bo właśnie jedną szlag (czyli szara
pleśń) trafił, druga żyje, ale mam obawy, że skończy się tak samo :((

Pozdrawia nieutulona w żalu
Kaśka

4. Data: 2004-08-03 13:55:27

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:cenvit$ifo$1@nemesis.news.tpi.pl Basia Kulesz
<b...@i...pl> napisał(a):

> Lithodora czyli nawrot, warunki w przybliżeniu takie, jak dla
> wrzosów. Moją pierwszą trafiła szara pleśń, testuję egzemplarz nr
> 2.:-)

Hejka. Masz babo placek. ;-) To nie wiem, czy mam zaryzykować te
cztery złote.
Pozdrawiam rozterkowo Ja...cki

Hortensja
Podziekowanie :)