Hortulus - znaczy ogrod

1. Data: 2000-01-24 19:47:36

Temat: Hortulus - znaczy ogrod
Od: "blazej" <6...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przedsiebiorstwo nasze zajmuje sie produkcja i sprzedarza roslin
HORTULUS 76-038 Dobrzyca 76 tel. 094 318 13 18

Poszukujemy:

Kierownika dzialu handlowego
samodzielnego pracownika dzialu marketingu
kwiaciarke
handlowca plastyka
kasjerow
sprzedawcow
specjaliste produkcji bylin
traktorzyste do 40 lat
panie do pracy w produkcji szkolkarskiej do 35 lat
samodzielnego murarza - brukarza
zarzadce gospodarstwa szkolkarskiego
kierownika dzialu handlowego

1. Data: 2000-01-24 22:45:22

Temat: Re: Hortulus - znaczy ogrod
Od: Misiek <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

blazej napisał:

> Przedsiebiorstwo nasze zajmuje sie produkcja i sprzedarza roslin
> HORTULUS 76-038 Dobrzyca 76 tel. 094 318 13 18
>
> Poszukujemy:
>
> traktorzyste do 40 lat

Z nieba mi spadliscie z ta oferta.Mazylem od dziecka aby zostac
traktozysta.
To jeszcze aktualne?Jerzeli tak to hetnie sie zalapie.
Ile placicie i dlaczego tak malo?
Czy jest morzliwosc zamieszkania?Jerzeli tak to prosilbym o mieszkanie i
to durze,bo ja nie sam tylko z Maryska i 7 dzieciakuf(dwa nie moje).
Mam akurat 40 lat,ale jeszcze durzo moge.
Pozdrawiam.
Misiek
P.S.
Aha!Zapomnialem sie zapytac.Czy ten traktor to ma kabine z klimatyzacja?
Bo ja na innym nie moge-kozonki mnie bola czasami.

1. Data: 2000-01-26 16:22:18

Od: Małgorzata Wrzosek <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Aha!Zapomnialem sie zapytac.Czy ten traktor to ma kabine z klimatyzacja?
> Bo ja na innym nie moge-kozonki mnie bola czasami.

Wiesz co Misiek twoje posty może nie sa czasami na temat ,ale
przynajmniej
się trochę pośmieje jak je poczytam. Z traktorem to powinni trafić do
grupy
miłośników motoryzacji. Wiesz czar czterech kółek. Ja wolę być piękną
kwiaciarką.

Pozdrawiam
Małgorzata Wrzosek

1. Data: 2000-01-26 21:40:28

Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Ja wolę być piękną>kwiaciarką.

A ja wolę być kasjerem:-)
p...@r...pl

1. Data: 2000-01-27 00:10:46

Od: Misiek <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

=?iso-8859-2?Q?Ma=B3gorzata?= Wrzosek napisał:

> Wiesz co Misiek twoje posty może nie sa czasami na temat ,ale
> przynajmniej
> się trochę poœmieje jak je poczytam. Z traktorem to powinni trafić do
> grupy
> miłoœników motoryzacji. Wiesz czar czterech kółek. Ja wolę być pięknš
> kwiaciarkš.
>
> Pozdrawiam
> Małgorzata Wrzosek

W takim razie witam Cie Piekna Kwiaciarko.
Czy moglbym zamienic moja stara Maryske na Ciebie?
Pozdrawiam.
Misiek
P.S.
Odpowiedz moze byc na priva :-**

firmy ogrodnicze
Co tu u Was tak nudno?
-22 w sobote
nowa strona ogrodowa
Witam wszystkich grupowiczów i mam pytanie.