Witam wszystkich grupowiczów i mam pytanie.

1. Data: 2000-01-24 10:23:20

Temat: Witam wszystkich grupowiczów i mam pytanie.
Od: "Telekomuna" <M...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze raz witam.
Jestem nowym czytelnikiem grupy ponieważ niedawno kupiłem kawałek ziemi
nad jeziorem na działkę rekraacyjną a doświadczenia w tej dziedzinie mam
dokładnie 0.
Mam pytanie do was jako doświadczonych ogrodników-działkowiczów,
jakie czasopismo, książkę sobie kupić - interesuje mnie szczególnie budowa
altan, domków letniskowych, jakieś projekty, wskazówki itp.

Dziękuję Maciek

1. Data: 2000-01-24 23:25:43

Temat: Re: Witam wszystkich grupowiczów i mam pytanie.
Od: Misiek <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Telekomuna napisał:

> Jeszcze raz witam.
> Jestem nowym czytelnikiem grupy ponieważ niedawno kupiłem kawałek ziemi
> nad jeziorem na działkę rekraacyjnš a doœwiadczenia w tej dziedzinie mam
> dokładnie 0.
> Mam pytanie do was jako doœwiadczonych ogrodników-działkowiczów,
> jakie czasopismo, ksišżkę sobie kupić - interesuje mnie szczególnie budowa
> altan, domków letniskowych, jakieœ projekty, wskazówki itp.

Witam jeszcze jednego Pana Nowobogackiego!
Chyba z tym pytaniem to na grupe budownictwo?
Pozdrawiam.
Misiek

1. Data: 2000-01-25 02:01:02

Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Misiek napisał:
Witam jeszcze jednego Pana Nowobogackiego!

Proszę nowych grupowiczów aby nie zastraszali jeszcze nowszych
grupowiczów!!!:-)

Jest fajnie napisana książka z serii wydawnictwa MULTICO, "Altany,
pergole...." jakoś tak.

p...@r...pl

1. Data: 2000-01-25 08:18:32

Od: Misiek <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Siciarski napisał:

> Misiek napisał:
> Witam jeszcze jednego Pana Nowobogackiego!
>
> Proszę nowych grupowiczów aby nie zastraszali jeszcze nowszych
> grupowiczów!!!:-)

Przepraszam.Postaram sie,......ale nie obiecuje na 100%.:-)
Pozdrawiam.
Misiek
P.S.
Ty tak wczesnie wstajesz?Czy tak pozno chodzisz spac?:-)

1. Data: 2000-01-25 08:45:18

Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Misiek wrote:
> Ty tak wczesnie wstajesz?Czy tak pozno chodzisz spac?:-)

Ani jedno ani drugie - jak go znam to tak wczesnie chodzi spac :-)

--
Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysztof Koterba e-mail: k...@r...pl

1. Data: 2000-01-25 11:34:30

Od: "AgnieszkaN" <n...@i...wat.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Misiek napisał(a) w wiadomości: <3...@p...onet.pl>...
Telekomuna napisał:

> [...]
>

>Witam jeszcze jednego Pana Nowobogackiego!
Chyba z tym pytaniem to na grupe budownictwo?

Jaki jest Twoj problem? W kazdym razie sprobuj na pl.sci.medycyna. Moze tam
Ci pomoga...

Pozdrawiam,
Agnieszka

1. Data: 2000-01-25 11:36:14

Temat: Odp: Witam wszystkich grupowiczów i mam pytanie.
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Misiek <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@p...onet.pl...
>Witam jeszcze jednego Pana Nowobogackiego!
>Chyba z tym pytaniem to na grupe budownictwo?

Niekoniecznie. Chodzi mi zarówno o zdanie pierwsze jak i drugie.
Działka rekreacyjna to duże wyzwanie ogrodnicze.
To, że Telekomuna pyta tylko o budowanie, świadczy o jego nieświadomości
tego faktu.
Ty Misiek (sądząc po Twoich ciekawych wypowiedziach) powinieneś mu to
uświadomić.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

1. Data: 2000-01-25 12:06:27

Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

AgnieszkaN wrote:
> Misiek napisał(a) w wiadomości: <3...@p...onet.pl>...

> Chyba z tym pytaniem to na grupe budownictwo?
>
> Jaki jest Twoj problem? W kazdym razie sprobuj na pl.sci.medycyna. Moze tam
> Ci pomoga...

... pisuje tam Maciek Matuszczyk - specjalizuje sie w odpowiednim
kierunku.

Dostal smarkacz komputer i sie bawi. Wprawdzie jak pisze "nie wie
jeszcze co tu jest grane", ale nie przeszkadza mu to byc niegrzecznym i
impertynenckim. 6 listow od soboty i ani jeden sensowny.

1. Data: 2000-01-25 20:07:56

Od: "Staszek Nowak" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam pytanie do was jako doświadczonych ogrodników-działkowiczów,
> jakie czasopismo, książkę sobie kupić - interesuje mnie szczególnie budowa
> altan, domków letniskowych, jakieś projekty, wskazówki itp.

Najsławniejsze pismo ogrodniczo- architektoniczne to "Ogrody, ogródki,
zielenice". Osobiście- je polecam. Dużo sprytnych i inteligentnych pomysłów
i informacji nie tylko o roślinach. Uważam, że może Ci się przydać.

Powodzenia
Staszek

Ogrodnictwo naturalne
Masanobu Fukuoka