tłumacz angielskiego poszukiwany

1. Data: 2000-01-24 03:02:00

Temat: tłumacz angielskiego poszukiwany
Od: "Tomaszek Ogrodnik" <t...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuję dobrego tłumacza j.angielskiego z terminologią ogrodniczą.
t...@k...net.pl

1. Data: 2000-01-25 06:49:40

Temat: Odp: tłumacz angielskiego poszukiwany
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tomaszek Ogrodnik <t...@k...net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:IgPi4.54772$X...@n...tpnet.pl...
> Poszukuję dobrego tłumacza j.angielskiego z terminologią ogrodniczą.

Po Twoim przedruku z wyszukiwarki - ja też.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

1. Data: 2000-01-25 13:50:46

Temat: Re: tłumacz angielskiego poszukiwany
Od: "Krycha" <k...@p...ONET.PL> szukaj wiadomości tego autora

Polecam zgłosić się do Irka - poczta i...@p...onet.pl
Krystyna

1. Data: 2000-01-25 15:55:33

Od: "Tomaszek Ogrodnik" <t...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po Twoim przedruku z wyszukiwarki - ja też.
> --
> :-) http://ogrod.to.jest.to

.......Na serio czy to ^^^ to głupi komentarz ?

1. Data: 2000-01-26 12:10:26

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tomaszek Ogrodnik <t...@k...net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:VHjj4.4497$H...@n...tpnet.pl...

> .......Na serio czy to ^^^ to głupi komentarz ?

To głupi komentarz do głupiej sytuacji.
Nie sądzę, że z głupoty ale raczej przez pomyłkę wysyła się
angielskojęzyczne teksty ( w tym przypadku przedruk z wyszukiwarki) na
polską grupę a polskie teksty na grupę rec.gardens.
Oczywiście nie jest to żadne istotne "wykroczenie" i nie pisałbym o tym
gdybym nie został wywołany do tej wypowiedzi.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

1. Data: 2000-01-26 16:27:15

Temat: Re: Odp: tłumacz angielskiego poszukiwany
Od: s...@k...net.pl (Sunnie) szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Marusiński wrote:

> Użytkownik Tomaszek Ogrodnik <t...@k...net.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:IgPi4.54772$X...@n...tpnet.pl...
>
> Po Twoim przedruku z wyszukiwarki - ja też.

Zawodowym tlumaczem to ja nie jestem, ale pomoc moge, znam dobrze
angielski ale terminologie ogrodnicza nie za bardzo...ale od czego sa
slowniki :-)

Anka

--
CZY CHCESZ WYGRAC 2000 PLN ? http://www.empik.com/ft2k.htm
Milenijna Loteria Promocyjna tylko do 31 stycznia w EMPiK.com

--
Newsy przez www ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

Jestem pierwszy raz
oczko