Ozdobne ale "trujace"

1. Data: 2000-01-21 14:48:17

Temat: Ozdobne ale "trujace"
Od: Agnieszka Sokół <a...@i...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich!
Mam bardzo wielka prosbe i licze na pomoc z Waszej strony. Poszukuje
informacji o roslinach ozdobnych , ktore szybko rozrastaja sie lub
nieprzyjemnie pachna lub sa trujace -zapewniam, ze nie mam zamiaru
nikogo pozbawic zycia.
Pozdrawiam,
A.

1. Data: 2000-01-24 10:31:21

Temat: Odp: Ozdobne ale "trujace"
Od: "basia" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agnieszka Sokół <a...@i...waw.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3...@i...waw.pl...
> [...]
> informacji o roslinach ozdobnych , ktore szybko rozrastaja sie lub
> nieprzyjemnie pachna lub sa trujace -zapewniam, ze nie mam zamiaru

Z trujacych: tojad, wilczomlecz, jaskier, konwalia, cis, wawrzynek wilcze
lyko, zarnowiec, bluszcz, narecznica samcza, zimowit.
Polecam tez zajrzenie do literatury, w niektórych ksiazkach bywaja spisy
wlasnie roslin ze wzgledu na cechy rozmaite.

Pozdrawiam, Basia.

1. Data: 2000-01-24 23:25:37

Temat: Re: Odp: Ozdobne ale "trujace"
Od: Misiek <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

basia napisała:

> [...]
> Polecam tez zajrzenie do literatury, w niektórych ksiazkach bywaja spisy
> wlasnie roslin ze wzgledu na cechy rozmaite.

Co Wy dziewczyny tesciowe chcecie wykonczyc?
Pozdrawiam.
Misiek

1. Data: 2000-01-26 05:04:07

Temat: Re: Ozdobne ale "trujace"
Od: p...@n...com.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Jezeli Malgorzata sadzila wilca u siebie na dzialce ,moze ma jeszcze nasiona
sa napewno trujace.
Pozdrawiam,Boguslaw :-))))

--
Newsy przez www ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

1. Data: 2000-01-26 07:44:09

Temat: Odp: Odp: Ozdobne ale "trujace"
Od: "basia" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Misiek <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@p...onet.pl...
basia napisała:

> Użytkownik Agnieszka Sokół <a...@i...waw.pl> w wiadomooci do grup
> dyskusyjnych napisał:3...@i...waw.pl...
Co Wy dziewczyny tesciowe chcecie wykonczyc?

Cóż, może mogłabym wskazać kogoś innego :)

Pozdrawiam tradycyjnie, Basia.

1. Data: 2000-01-27 08:57:45

Od: pluton <n...@j...lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

> [...]
> informacji o roslinach ozdobnych , ktore szybko rozrastaja sie lub
> nieprzyjemnie pachna lub sa trujace -zapewniam, ze nie mam zamiaru

Cis - zdrowo trujący, wolnorosnący, bardzo ozdobny
Dyptam ( dwulistny ? ) - zdrowo trujący, szybko rosnący, średnio ozdobny

--
CUL
pluton

1. Data: 2000-01-28 16:13:12

Od: Małgorzata Wrzosek <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jezeli Malgorzata sadzila wilca u siebie na dzialce ,moze ma jeszcze nasiona
> sa napewno trujace.

Pewnie leza jeszcze gdzies w ziemi jezeli to byl wilec nie powojnik, ale
pozwolicie ze nie bede wygrzebywac.

Pozdrawiam
Malgorzata Wrzosek

1. Data: 2000-01-28 16:13:13

Od: Małgorzata Wrzosek <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> zdrowo trujšcy,
>
> Ja porosze tylko zdrowo trujace bo chce zeby moja ofiara umarla zdrowo. Po
> co ma chorowac.

Pozdrawiam
Malgorzata Wrzosek

1. Data: 2000-01-28 18:21:36

Od: m...@w...pl (Maciachowa) szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 21 Jan 2000 15:48:17 +0100, Agnieszka Sokół
<a...@i...waw.pl> napisał(a):

>Witam wszystkich!
>Mam bardzo wielka prosbe i licze na pomoc z Waszej strony. Poszukuje
>informacji o roslinach ozdobnych , ktore szybko rozrastaja sie lub
>nieprzyjemnie pachna lub sa trujace

Znalazlam w domu taka ksiazeczke
Bruno P.Kremer "Rosliny trujace w domu, w ogordznie i w naturze"
Jest to przewodnik kieszonkowy, wydawnictwa MULTICO Warszawa 1996

Cyklamen perski, difenbachia , bluszcz, bielun, glicynia, kroton,
oleander, pierwionek itd. Nawet nasiona fasoli wielkokwiatowej :-))
zawieraja trujace bialka wywolujace zaburzenia trawienne jezeli
spozywac je na surowo.
Pozdrawiam
Maciachowa

Dracena