Re: Bambus!

1. Data: 2000-01-22 08:41:49

Temat: Re: Bambus!
Od: p...@n...com.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

----- Wiadomość oryginalna -----
Od: Bogusław Radzimierski <p...@n...com.pl>
Do: <j...@e...opi.org.pl>
Wysłano: 21 stycznia 2000 14:03
Temat: Odp: Bambus!

--
Newsy przez www ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

1. Data: 2000-01-24 12:46:07

Temat: Odp: Bambus!; żart?
Od: "Staszek Nowak" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pytam z czystej ciekawości: Czy wiadomość wyżej została wysłana po to żeby
pokazać czego nie powinno się robić czy są to techniki grup dyskusyjnych, o
których jeszcze nie wiem...jestem młodym ogrodnikiem - złaszcza pl.rec...?
Staszek

1. Data: 2000-01-24 13:00:36

Temat: Re: Odp: Bambus!; żart?
Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Staszek Nowak wrote:
> Pytam z czystej ciekawości: Czy wiadomość wyżej została wysłana po to żeby
> pokazać czego nie powinno się robić czy są to techniki grup dyskusyjnych, o
> których jeszcze nie wiem...

Sadze, ze to raczej wypadek przy pracy.
Przy okazji prosze o niecytowanie calych wypowiedzi poprzednikow przy
odpowiadaniu na jakis temat. Skrajny przypadek: "Dziekuje" a pod spodem
wypowiedzi czterech przedmowcow. Prosze cytowac tylko fragmenty do
ktorych sie odnosimy.

--
Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysztof Koterba e-mail: k...@r...pl