dom i ogród

1. Data: 2000-01-21 06:30:31

Temat: dom i ogród
Od: Małgorzata Wrzosek < megi52@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć!!
Chciałam się podzielić spostrzeżeniami co do pisma Mój piękny ogród. Mam
chyba wszystkie numery ogd poczštku. Niestety coraz mniej tam
praktycznych informacji a coaz więcej oszukańczych zdjęć . Ogród na
niebiesko to zdjęcie ogrodu po retuszu. Kwiaty nie wyglšdajš tak jak w
rzeczywistości. Zagospodarowywanie balkonów to przedstawianie doniczek z
róznymi roślinami, które nigdy nie będš tak wyglšdały bo nie kwitnš w
tym samym czasie , a na zdjęciu tak.Uważam że jest to oszustwo.

Pozdrawiam
Małgorzata Wrzosek

1. Data: 2000-01-21 06:47:55

Temat: Re: dom i ogród
Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@z...slupsk.pl> szukaj wiadomości tego autora

Małgorzata Wrzosek napisał(a) w wiadomości: >Chciałam się podzielić
spostrzeżeniami co do pisma Mój piękny ogród. >chyba Niestety coraz mniej
tam
>praktycznych informacji a coaz więcej oszukańczych zdjęć .

Nie tylko w tym czasopismie. Wiele zdjec jest poprawianych. Znajdzcie
zdjecie np. trawnika z kopcami kretow. Wszystkie trawniki sa równiutkie i
soczyscie zielone a problem kopcow krecich na zdjeciach nie istnieje
(odwrotnie niz na naszej grupie- ciagle slychac wolanie o pomoc).
Pozdrawiam Jurek

1. Data: 2000-01-23 20:25:05

Temat: Odp: dom i ogród
Od: "Jacek Kaliszan" <k...@o...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pisałem już o różnych niecnych praktykach wydawniczych .
Ma być kolorowo, prześlicznie, higienicznie, ... bo to musi się sprzedawać i
kasę trzeba do dna doić.
Proponuje stale wykazywać wszystkie oszukańcze praktyki.
Najgorsze są oczywiście błędy merytoryczne.
W czasopismach angielskich ogrodowych rzecz nie do pomyślenia.
Uszanowanie
Jacek

lobelia.
petunia.