Ja tylko na chwilę

1. Data: 2000-01-20 12:30:22

Temat: Ja tylko na chwilę
Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Usycha mi Gardenia - co robić - przesadziłem po kwitnieniu a nadal usycha
:((((

--
-----IZBA PRZYJEC PSS-----
OS3 - 28752610

1. Data: 2000-01-20 14:47:29

Temat: Odp: Ja tylko na chwilę
Od: Sławomir Siudziński <s...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ostry <o...@e...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:866vn5$i83$...@f...man.torun.pl...
> Usycha mi Gardenia - co robić - przesadziłem po kwitnieniu a nadal
usycha
> :((((

O!?Witamy Jednego z Największych Łasuchów w Internecie.Dlaczego tylko na
chwilę?Masz tylko tą jedną roślinkę?Zostań z nami.Tu jest fajnie!

Jeżeli chodzi o Gardenię to spróbuję Ci pomóc.
Wybrałeś trudną roślinę do uprawy w domu.Gardenia nie znosi węglanu
wapnia,toteż należy ją podlewać miękką wodą("kranówka"odpada)i sadzić do
kwaśnej ziemi(b.kwaśny torf i bezwapienna glina pół/pół).Należy jej
zapewnić bardzo wysoką wilgotność powietrza,zwłaszcza na wiosnę i w
lecie.Zraszaj co dzień miękką letnią wodą(podlewaj też
letnią),zasłaniając pąki i kwiaty.Postaw doniczkę w podstawce z kamykami
pokrytymi wodą,ale uważaj aby dno doniczki nie dotykało wody,co
zapobiega zalaniu korzeni.Pełne oświetlenie,ale latem chroń przed
bezpośrednim słońcem.
Unikaj( zimą) pokoju z kaloryferami jeżeli nie masz w nim nawilżacza.
Jeżeli uda Ci się przetrzymać żywą Gardenię do wiosny to ją przesadź w
doniczkę o 1 nr. większą do ziemi,którą opisałem wyżej.
Acha.Zapomniałem - podlewaj teraz raz na tydzień,2lub3x wiosną i latem.
Najlepsza będzie deszczówka.W ostateczności z kranu,ale przegotowana i
odstana.
Życzę cierpliwości i powodzenia.
s...@w...com.pl

1. Data: 2000-01-21 20:31:17

Temat: Re: Ja tylko na chwilę
Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Podobno, kiedyś kwiaty gardenii Prawdziwi Mężczyźni nosili w butonierkach.

Pozdrowienia
p...@r...pl

1. Data: 2000-01-22 16:32:17

Od: Sławomir Siudziński <s...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ostry <o...@e...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:866vn5$i83$...@f...man.torun.pl...
> Usycha mi Gardenia - co robić - przesadziłem po kwitnieniu a nadal
usycha

Zapomniałem o zasilaniu.Raz na dwa tygodnie,wiosna-lato płynnym nawozem
z dodatkiem żelaza rozcieńczonym 2x więcej niż zalecają na etykiecie.
s...@w...com.pl

1. Data: 2000-01-23 20:25:07

Temat: Odp: Ja tylko na chwilę z kuchnia do ogroda
Od: "Jacek Kaliszan" <k...@o...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sławomir Siudziński <s...@w...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8677j6$p8b$...@a...webcorp.com.pl...

> [...]
> >
> O!?Witamy Jednego z Największych Łasuchów w Internecie.Dlaczego tylko na
> chwilę?Masz tylko tą jedną roślinkę?Zostań z nami.Tu jest fajnie!

Tak Tak

Proponuje połączyć zagadnienia ogrodowe z kuchnią.
Z tego co wiem sporo naszych ---pl.rec.ogrodników --- na kuchnie
pl.rec.kuchnia spogląda i czyta .
Co w zupełności jest zrozumiałe.
Smakosze wszystkich ogrodów łączcie się.
Sam czasami małe co nieco próbuje zrobić Ale chwalić się jest tu
przedwcześnie.
A w ogrodzie można tyle rzeczy dla podniebienia wykombinować.
Uszanowanie
Jacek

1. Data: 2000-01-24 10:15:10

Od: "basia" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jacek Kaliszan <k...@o...wroc.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:DsJi4.53783$X...@n...tpnet.pl...

> [...]
> Co w zupełności jest zrozumiałe.
> Smakosze wszystkich ogrodów łączcie się.
> Sam czasami małe co nieco próbuje zrobić Ale chwalić się jest tu

Taak, dereniówka jest dobra gdzieś tak po dziesięciu latach ;)

Pozdrawiam, Basia.

1. Data: 2000-01-24 13:13:10

Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

>O!?Witamy Jednego z Największych Łasuchów w Internecie.Dlaczego tylko na
>chwilę?Masz tylko tą jedną roślinkę?Zostań z nami.Tu jest fajnie!

Nie przesadzajmy z tym lasuchem ;)
Roślinek mam kilka zczego zdecydowanie najlepiej rośnie mi jukka - ma już 7
lat od momentu kupienia, oraz Calatea - zero problemów........
A ta biedna śliczna gardenia.. ech serce się kraje...........
A kwesti dyskusji o kwatach i hodowali kwiatowej jestem otralnym lajkonikiem
i nawet niepodyskutuję nt.
Ale zapraszam do kuchni :)))

-----IZBA PRZYJEC PSS-----
OS3 - 28752610
Member of Spammers Club

1. Data: 2000-01-25 08:19:35

Temat: Re: Odp: Ja tylko na chwilę z kuchnia do ogroda
Od: Małgorzata Wrzosek <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Taak, dereniówka jest dobra gdzieś tak po dziesięciu latach ;)
>
> Pigwówka za to jest wspaniała po miesišcu,a jak ktoś się uprze to po 2
> tygodniach

Pozdrawiam
Małgorzata Wrzosek

1. Data: 2000-01-26 05:04:40

Temat: Re: Ja tylko na chwilę z kuchnia do ogroda
Od: p...@n...com.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Tutaj sie z Toba zgadzam calkowicie.-)))))))))
Moze zamienimy z ta beczka piwa oferowana na pl.rec.ogrody
Pozdrawiam ,Boguslaw.:-))))

--
Newsy przez www ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

1. Data: 2000-01-28 16:13:01

Od: Małgorzata Wrzosek <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tutaj sie z Toba zgadzam calkowicie.-)))))))))
> Moze zamienimy z ta beczka piwa oferowana na pl.rec.ogrody

Warto naprawde warto zamienić
Małgorzata Wrzosek

POSZUKUJĘ PROJEKTU
ksiegarnia internetow pwn