Hotel New Hampshire

1. Data: 2015-05-13 02:30:46

Temat: Hotel New Hampshire
Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

z uwagi na to, ze rzygam juz polityka a wolalbym porozmawiac o dobrych
filmach to sie grzecznie pytam kto ogladal The Hotel New Hampshire?
jesli to to co kiedys ogladalem (a nie mam pewnosci) to film wymiata, a
poniewaz mam go ochote obejrzec to oczekuje potwierdzenia, skoro zas
film jest o ogolnym popierdoleniu to jest to jeden z nielicznych
ostatnio postow lapiacych sie w tematyke grupy

--
a teraz, kochane dzieci...

2. Data: 2015-05-13 05:05:13

Temat: Re: Hotel New Hampshire
Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-13 o 02:30, gazebo pisze:
> [...]
> film jest o ogolnym popierdoleniu to jest to jeden z nielicznych
> ostatnio postow lapiacych sie w tematyke grupy

a moze by tak zakonczenie Housa sobie powtorzyc?
https://www.youtube.com/watch?v=Bpj2mnNtiQs

albo cos po francuzku
https://www.youtube.com/watch?v=fqNwb1I0Ii4

--
gazebo

3. Data: 2015-05-13 05:18:48

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-13 o 05:05, gazebo pisze:

> a moze by tak zakonczenie Housa sobie powtorzyc?
> https://www.youtube.com/watch?v=Bpj2mnNtiQs
>
> albo cos po francuzku
> https://www.youtube.com/watch?v=fqNwb1I0Ii4

ta je chyba lepsze:
https://goo.gl/GBWrHL
https://goo.gl/RZhrr6

i troszku raqtime'u ;)
https://www.youtube.com/watch?v=mCfGXwx1mJs

--
gazebo

4. Data: 2015-05-13 05:31:37

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-13 o 05:18, gazebo pisze:

> ta je chyba lepsze:
> https://goo.gl/GBWrHL
> https://goo.gl/RZhrr6
>
> i troszku raqtime'u ;)
> https://www.youtube.com/watch?v=mCfGXwx1mJs

wprawdzie nie basistka tylko kaplanka a i tak ja lubie
https://www.youtube.com/watch?v=2shR99NnwCA

--
gazebo

5. Data: 2015-05-13 06:01:38

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-13 o 05:31, gazebo pisze:

> wprawdzie nie basistka tylko kaplanka a i tak ja lubie
> https://www.youtube.com/watch?v=2shR99NnwCA

lysa jak ja, tylko piersi ma jakies ladniejsze
http://goo.gl/YZ4Dmo
https://www.youtube.com/watch?v=JugUQJv9YlY
--
gazebo