Duda powinien wygrać

1. Data: 2015-05-12 10:55:00

Temat: Duda powinien wygrać
Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przed kampanią wyborczą byłem za Komorowskim, teraz jestem za Dudą.
Podobnych ludzi może być więcej. To znaczy że Duda ma szansę wygrać.

2. Data: 2015-05-12 10:56:48

Temat: Re: Duda powinien wygrać
Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-12 o 10:55, zdumiony pisze:
> Przed kampanią wyborczą byłem za Komorowskim, teraz jestem za Dudą.
> Podobnych ludzi może być więcej. To znaczy że Duda ma szansę wygrać.
Duda Duda
niech mu się uda

3. Data: 2015-05-12 13:50:35

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

dlatego psychicznie chorzy nie mogą głosować i nie powinni bo widzimy na kogo by to
głosowało, fanatyzmu ci czubku mało to jedz i wojuju w islamie.

4. Data: 2015-05-12 15:02:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 12 May 2015 10:55:00 +0200, zdumiony napisał(a):

> Przed kampanią wyborczą byłem za Komorowskim, teraz jestem za Dudą.
> Podobnych ludzi może być więcej. To znaczy że Duda ma szansę wygrać.

Oby. Bo inaczej zginiemy.
--

XL
NIE DAJĘ na WOŚP - nepotyzm (rodzinny) w obrocie pieniędzmi z WOŚP, 46

5. Data: 2015-05-12 18:21:31

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Oby. Bo inaczej zginiemy.

Niezależnie od tego czy wygra Duda cz Komorowski musi zdechnąć ten
niewolniczy system. Za Dudy padnie szybciej. Dlatego będę głosował na
Dudę. :-)

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a. @ http://leotar.friko.pl/

---
Avast.

6. Data: 2015-05-12 18:22:14

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-12 o 10:56, zdumiony pisze:
> Duda Duda
> niech mu się uda
nie pierdol, zbieraj na mercedesa

http://www.wiocha.pl/1224021

--
gazebo

7. Data: 2015-05-12 20:48:29

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-12 o 10:55, zdumiony pisze:
> Przed kampanią wyborczą byłem za Komorowskim, teraz jestem za Dudą.
> Podobnych ludzi może być więcej. To znaczy że Duda ma szansę wygrać.

Jakieś uzasadnienie?

--
"widzę ją jako decyzję nierozłączną z wolnością osobistą
matki. Dopóki płód nie może przeżyć poza jej ciałem, to do

8. Data: 2015-05-12 20:50:44

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-12 o 20:48, ikka pisze:

> Jakieś uzasadnienie?

Komorowski traci, Duda zyskuje

9. Data: 2015-05-12 22:12:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 12 May 2015 20:48:29 +0200, ikka napisał(a):

> Jakieś uzasadnienie?

Pogrąża się. Ot i uzasadnienie:
http://www.tvpparlament.pl/aktualnosci/prezydent-pod
pisal-projekt-nowelizacji-konstytucji-ws-jowow/20026
045

Tego typu ruchy, jak powyżej, świadczą o jego niemalejącej arogancji i
braku szacunku wobec narodu. Ten pan uważa, że Polacy się na tego typu jak
powyższe przedśmiertne podrygi nabiorą - bo są na tyle głupi, że można im
pomachać przed nosem beleczem i zapomną 5 lat lekceważenia, zapomną o
wzroście podatków i wieku emerytalnego, o 50 procentach ukradzionych im z
OFE - i pójdą głosować na niego.
Straszne to, i żałosne - nie wiem, co bardziej, bo jak śmie ktoś taki żądać
dziś zaufania, skoro zrobił niczego w ciągu 5 lat, a nagle teraz, w obliczu
przegranej, okazuje się, że może?
Bo prawda jest taka, że cały czas MÓGŁ, ale NIE CHCIAŁ. I własnie to myśli
w tej chwili każdy poważny człowiek w Polsce.

--
XL
Kim jest ten fajny gość?

10. Data: 2015-05-12 22:16:49

[...]