Duda powinien wygrać

191. Data: 2015-05-19 08:16:00

Temat: Re: Duda powinien wygrać
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gazebo" <g...@...bo> napisał w wiadomości
news:mjdngf$c05$1@dont-email.me...

> masz chociazby swiadomosc do kogo i gdzie to napisalas? jak kiedys w
> niedziele zabralem dziecko na przedpopopludniowosniadaniospacer to
> napotkalismy ankieterow mlodoszkolnych, na pytanie czy jestem za aborcja i
> eutanacja padlo 2x tak, moze dziewczynki zmylil wiek mojej corki, co do
> mnie raczej trudno sie pomylic, swoje apologetyzujace teksty mozesz
> stosowac na wlasnych nienormatywnych stopkach, na tej grupie to nie dziala

Dlatego demokracja to idiotyzm. Bo tak naprawdę- rządzić ktoś tym musi. To
jest, jak widać...
:-(

--

Chiron

192. Data: 2015-05-19 08:16:55

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Twoje poglądy oznaczają, że Twoja córka ma szczęście, że się urodziła oraz
> że wcale nie oznacza, że ona kiedyś pozwoli pożyć Tobie...

Może dokonać spóźnionej aborcjii. Jak moze być w wieku kilku godzin- to
czemu nie kilku lat? Albo i kilkudziesięciu?

--

Chiron

193. Data: 2015-05-19 12:30:55

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Krzykaczki pokroju tutejszej Macicąmyślącej rozmyślnie używają słowa
> "macica" jako eufemizmu - ZAMIAST słowa "DZIECKO w macicy".

Pigułka po działa zanim zapłodnione jajeczko zagnieździ się w macicy.
A co do konkretów - tak jak powiedziałam wcześniej. Rybka mi jakie prawo
ustalicie. Stać mnie i na lekarza i na pigułkę.
Natomiast twój brak empatii i jednostronne postrzeganie każdej sytuacji
jest porażające.
Wiesz jak to jest z ludźmi, którzy znają odpowiedź na każde pytanie?
Oznacza to tylko tyle, że nie zrozumieli pytań, pani wszechwiedząca
targowa przekupko.

--
"widzę ją jako decyzję nierozłączną z wolnością osobistą
matki. Dopóki płód nie może przeżyć poza jej ciałem, to do

194. Data: 2015-05-19 12:44:43

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ikka" <i...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Wiesz jak to jest z ludźmi, którzy znają odpowiedź na każde pytanie?
> Oznacza to tylko tyle, że nie zrozumieli pytań, pani wszechwiedząca

Ja się nieodmiennie dziwię w podobnych sytuacjach. Oto rząd decyduje za
mnie, czy moje nieletnie dziecko może zakupić pigułkę wczesnoporonną-
jednocześnie bezwzględnie (to przestępstwo, nie wykroczenie!) zabrania mu
sprzedania choćby małego piwka.
Wyjaśnisz to?

--

Chiron

195. Data: 2015-05-19 14:19:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 19 May 2015 05:35:03 +0200, gazebo napisał(a):

> jasne, przyjdz i podpal mi dom chrzescijanko

Sam sobie podpalasz i projektujesz swój jad na mnie.

--
XL
Nawet osławiony "Masa" w zeznaniach miał prawo do wyboru sprawy w której
zachowa milczenie jeśli uzna ją za szczególnie zagrażającą jego
bezpieczeństwu i zgadnijcie, co wybrał... sprawę Pro Civili:
http://wpolityce.pl/polityka/238164-fundacja-pro-civ
ili-czy-pan-wie-co-pan-robi-komorowski-wpada-w-furie
-czyli-historia-pewnego-wywiadu
Inne linki:
http://niepoprawni.pl/blog/1106/kim-jestes-bronislaw
ie-mario-komorowski
https://wzzw.wordpress.com/2014/02/17/bronislaw-komo
rowski-vel-szczynukowicz-archiwa-ipn-%E2%98%9A%E2%97
%99%E2%97%99%E2%97%99%E2%97%99-przeczytaj/
http://wolnemedia.net/polityka/tuz-przed-wyborami-lu
dzie-nic-nie-wiedza-o-komorowskim/
http://niezalezna.pl/57004-kim-jest-bronislaw-komoro
wski-4-lata-temu-zostal-wybrany-na-prezydenta

196. Data: 2015-05-19 14:20:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 19 May 2015 08:16:55 +0200, Chiron napisał(a):

> Może dokonać spóźnionej aborcjii. Jak moze być w wieku kilku godzin- to
> czemu nie kilku lat? Albo i kilkudziesięciu?

Tatusia wyabortuje z opóźnieniem - zaskarży w sadzie, że się taki wadliwy
urodził i sąd jej rację przyzna...

197. Data: 2015-05-19 14:21:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 19 May 2015 12:30:55 +0200, ikka napisał(a):

> Pigułka po działa zanim zapłodnione jajeczko zagnieździ się w macicy.

Spirala takoż. Jednako zabijają.

198. Data: 2015-05-19 14:22:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 19 May 2015 12:44:43 +0200, Chiron napisał(a):

> [...]
> mnie, czy moje nieletnie dziecko może zakupić pigułkę wczesnoporonną-
> jednocześnie bezwzględnie (to przestępstwo, nie wykroczenie!) zabrania mu

Monopol. Państwa na alkohol, a koncernów farm. na państwo...

199. Data: 2015-05-19 14:42:34

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-19 o 14:19, Ikselka pisze:

> Sam sobie podpalasz i projektujesz swój jad na mnie.

kiedy w koncu zaczniesz konstruowac swoje myusli tak zeby to wygladalo
na to, iz sa twoje?

--
gazebo

200. Data: 2015-05-19 14:43:18

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-19 o 08:16, Chiron pisze:

> Może dokonać spóźnionej aborcjii. Jak moze być w wieku kilku godzin- to
> czemu nie kilku lat? Albo i kilkudziesięciu?

to sie nazywa samobosjstwo

--
gazebo

I co odjebaliście?