Duda powinien wygrać

271. Data: 2015-06-28 09:16:19

Temat: Re: Duda powinien wygrać
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gazebo" <g...@e...o> napisał w wiadomości
news:mmnf1f$71r$1@dont-email.me...

> yes, you do
>
> --
> bug with you

F.U.

--

Chiron

272. Data: 2015-06-28 09:19:45

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ikka" <i...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]

Napisałas do mnie:
"w ogóle nie prowadzisz dyskusji :) albo nieudolnie "diagnozujesz", albo
kończysz wyzwiskami."

a następnie sama naubliżałas rozmówcy. Jak Ci to wytknąłem- to mi wyjeżdżasz
z "polityką"- i to też oczywiście bez przykładów- że tam ostatnio nieźle
ludziom naubliżałem. Ikka- to ja mam tylko jedno pytanie:
od kiedy tak masz?

--

Chiron

273. Data: 2015-06-28 09:31:24

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron

Napisałas do mnie:
[...]

Pewnie od wtedy kiedy twoja sekta zaczeła dzieciom pokazywać siusiaka.

274. Data: 2015-06-28 09:51:25

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06/28/2015 o 09:19 AM, Chiron pisze:

> [...]
> wyjeżdżasz z "polityką"- i to też oczywiście bez przykładów- że tam
> ostatnio nieźle ludziom naubliżałem. Ikka- to ja mam tylko jedno pytanie:

niunciu, stwierdzenie, ze ktos jest glupi nie jest ublizaniem, poza tym
wg ciebie mowienie prawdy nie obraza, poza tym again przypierdalanie sie
do ludzi, ktorzy pisza "kurwa" pomijajac tych co spie...aj jest czystym
debilizmem, obraziles sie?

--
gazebo

275. Data: 2015-06-28 09:52:04

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06/28/2015 o 09:16 AM, Chiron pisze:

> Użytkownik "gazebo" <g...@e...o> napisał w wiadomości

> F.U.
>

> --
>
> Chiron
a chuj ci w krzyz, bo dupe bedzie ci za slodko

--
gazebo

276. Data: 2015-06-28 10:51:37

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> a chuj ci w krzyz, bo dupe bedzie ci za slodko

Dlaczego mi ubliżasz?
Ja przecież napisałem Ci:
https://en.wikipedia.org/wiki/Fiscal_union

--
Chiron

277. Data: 2015-06-28 11:38:05

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06/28/2015 o 10:51 AM, Chiron pisze:

> Użytkownik "gazebo" <g...@e...o> napisał w wiadomości

> [...]
jebie mnie rowniez jak wytlumaczysz piss off pisane do mnie oraz masa
innuch rzeczy pisanych do innych, jestes kutas, that's all

--
gazebo

278. Data: 2015-06-29 20:58:19

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-06-28 o 09:19, Chiron pisze:

> [...]
> wyjeżdżasz z "polityką"- i to też oczywiście bez przykładów- że tam
> ostatnio nieźle ludziom naubliżałem. Ikka- to ja mam tylko jedno

Daj spokój, to nie było ubliżanie tylko diagnoza :)
A ty ciągle wrzucasz jakieś teksty o wybaczaniu, bogu i takie tam
równocześnie nazywając ludzi kretynami, durniami czy co tam jeszcze ci
się napisze.
Od kiedy tak masz?

--
"widzę ją jako decyzję nierozłączną z wolnością osobistą
matki. Dopóki płód nie może przeżyć poza jej ciałem, to do

I co odjebaliście?
Kultura bicia kobiet
Psia psychologia
Źródlo homoseksualizmu.