Humor

1. Data: 2001-09-04 10:11:07

Temat: Humor
Od: "Dorunia" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wraca kobieta pracujaca z zakupami. Siaty ciezkie, rece jej sie do ziemi
wyciagnely. Wchodzi na klatke przez ciezkie drzwi do bloku, a tam wyskakuje
przed nia ekshibicjonista.

Ja też dziś zapomniałam kupić jajek :-)
Dorunia

1. Data: 2001-09-04 10:15:13

Temat: Re: Humor
Od: "asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

magdary <m...@p...wp.pl> wrote in message

> dzięki... tego mi było potrzeba...:))))))))))))))

jajek?

Asia ;-)

1. Data: 2001-09-04 10:19:48

Od: "magdary" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorunia" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Ja też dziś zapomniałam kupić jajek :-)
> Dorunia

dzięki... tego mi było potrzeba...:))))))))))))))

Mag

1. Data: 2001-09-04 10:24:48

Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> humoru:)))))))))))))))))
>
> Mag
>
> jajka mam.. pożyczyć?

Jak do tej dyskusji dołączy jeszcze paru wesolkow, to na ciekawe tory może
zboczyć...;-)))

czekam, co bedzie dalej;-)
Basia

1. Data: 2001-09-04 10:28:54

Od: "magdary" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "asia" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> magdary <m...@p...wp.pl> wrote in message

> jajek?
>
> Asia ;-)

humoru:)))))))))))))))))

Mag

jajka mam.. pożyczyć?

1. Data: 2001-09-04 10:39:33

Od: "magdary" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak do tej dyskusji dołączy jeszcze paru wesolkow, to na ciekawe tory może
> zboczyć...;-)))
>
> czekam, co bedzie dalej;-)
> Basia

ale zaraz o których jajkach mówimy??:)))))

Mag

1. Data: 2001-09-04 10:50:02

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik magdary <m...@p...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9n2b2g$j3c$...@n...internetia.pl...

> ale zaraz o których jajkach mówimy??:)))))

Ja myślałam, że tych niesklepowych się nie pożycza...
pożycza? Uświadomcie mnie.

Wkn

1. Data: 2001-09-04 10:59:32

Od: "magdary" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja myślałam, że tych niesklepowych się nie pożycza...
> pożycza? Uświadomcie mnie.
>
> Wkn

to już chyba dyskusja na inną grupę...

Mag

1. Data: 2001-09-04 13:10:23

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>wyciagnely. Wchodzi na klatke przez ciezkie drzwi do bloku, a tam wyskakuje

No patrzaj, pani, a mnie to od razu wchodzi na umysl co inngo -
male kartoflki....

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-09-04 17:54:51

Od: "maua piegowata" <m...@b...artcom.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No patrzaj, pani, a mnie to od razu wchodzi na umysl co inngo -
> male kartoflki....
>
> Krysia
> K.T. - starannie opakowana

jak to mowia: zalezy jak lezy, jak stoi to broi:)
jajka, kartofelki, a o dumlach slyszeliscie?:)
hehe to takie juz moje skojarzenia, z ostatnich dni:)
a jajek tysz zapomnialam dzisij kupic:)

ale dowcip pierwsza klasa:)

pozdry Monika ktora obsiamiala sie wlasnie jak pszczola:)

mozdzierz
hot shot galliano
kucharz
Avokado