Hybryda

następny post »
Newsgroups: pl.rec.ogrody
From: FEniks <x...@p...fm>
Subject: Hybryda
Date: Tue, 16 Oct 2018 14:52:04 +0200

Odkryłam ostatnio na cyprysiku gałązkę z tui:
https://images90.fotosik.pl/57/3949424181a020f1med.j
pg

Cyprys był rok temu przycinany, tego samego dnia cięte były tuje. Ale
czy to możliwe, żeby wtedy przez przypadek zaszczepiła się tuja na tym
cyprysiku? Nie wiem, czy to dobrze widać na zdjęciu, że gałązka tui
bardzo płynnie wyrasta z cyprysowej reszty, nie ma żadnego złączenia,
kolanka czy oczka, nic! Jak to w ogóle możliwe?

Ewa