Hydroponicznie

21. Data: 2004-11-29 07:13:07

Temat: Re: Odp: Hydroponicznie
Od: Marx <m...@s...too.much.spam.write.to.newsgroup> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik boletus napisał:

> Górne partie korzeni w keramzycie, środkowe
> w przestrzeni powietrznej, a dolne w pożywce.

u mnie srodkowe takze sa w keramzycie, podobnie jak dolne
Czesc dolnych wylazi do pozywki, to fakt
Przestrzeni powietrznej nie mam, moze dobrze, bo skad wzialbym mysliwce
do jej obrony? ;)
Marx

22. Data: 2004-11-30 10:21:43

Temat: Re: Hydroponicznie
Od: " " <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz <b...@i...pl> napisał(a):

> Czy ktoś może próbował hydroponicznej uprawy takich roślin, jak:
> skrzydłokwiat, anturium, zamiokulkas, kliwia?
>
> Pozdrawiam, Basia.

uprawiam hydroponicznie skrzydlokwiata od ponad roku, kolejne dwa (takiej
drobniutkiej odmiany, kupione w jednej doniczce za 3 zl :) )wlasnie mialy
przeprowadzke. rowniez 3 kaktusy od roku nie maja ziemi. i generalnie
wszytskim z tym dobrze (skrzydlokwiat przetrwal ponaddwutygodniowe
niepodlewanie w wakacje :) )
pozdrawiam
leon

Down and dirty Britney Spears