I ciast tez nikt nie piecze?

1. Data: 2000-12-15 08:58:39

Temat: I ciast tez nikt nie piecze?
Od: "Aga" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pytam bo prosilam o przepisy na ktorych mi zalezy.
Pozgrawiam Aga

1. Data: 2000-12-15 09:28:59

Temat: Re: I ciast tez nikt nie piecze?
Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aga" <a...@a...com.pl> napisał w wiadomości
| Pytam bo prosilam o przepisy na ktorych mi zalezy.

A na jakich Ci zależy? Jakoś przeoczyłem chyba Twój post.

--
K o n r a d J . B r y w c z y ń s k i
private velvet animal oldsmobile mind

1. Data: 2000-12-15 11:19:07

Od: "Aga" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A na jakich Ci zależy? Jakoś przeoczyłem chyba Twój post.

Jakies takie swiateczne moze piernik ale taki bez dzemu b mam awersje do
ciast z dzemem a te pierniki na liscie sa z dzemem a moze sie myle? No i
moze karparke jakos mnie naszlo :-)) I nie strucle z makiem bo juz mam od
Joasi Duszczynskiej. w tamtym poscie pisalam ze zostalomi troche ciastowych
produktow i chce je zuzyc (orzechy, migdaly, rodzynki itp)

Aga

1. Data: 2000-12-15 14:38:50

Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

| Jakies takie swiateczne moze piernik ale taki bez dzemu b mam awersje do
| ciast z dzemem a te pierniki na liscie sa z dzemem a moze sie myle?

Myslisz się. :-)

Ja dałem przepis na piernik bez dżemu. ("piernik (dla Joli L-L")

| moze karparke jakos mnie naszlo

Za karpatką nie przepadam. Raz robiłem z kremem gotowym (w proszku) i według
przepisu na opakowaniu. Nie pomogę.

| w tamtym poscie pisalam ze zostalomi troche ciastowych
| produktow i chce je zuzyc (orzechy, migdaly, rodzynki itp)

To może keks? Odgrzebię przepis i wyślę.

--
Konrad J. Brywczyński Riding on a unicorn
b...@w...pdi.net Stranded in my mind

1. Data: 2000-12-15 15:20:59

Temat: keks: bylo: Re: I ciast tez nikt nie piecze?
Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Od razu wklepię.

keks

5 jaj
2 szkl. mąki krupczatki
1 szkl. mąki tortowej
1 kostka masła
1 1/2 szkl. cukru
1 szkl. mleka
1 mały proszek do pieczenia
bakalie
aromat migdałowy (może być też jeszcze rumowy)

Mleko zagotować z masłem i cukrem. Wylać na mąkę wymieszaną z proszkiem
(w misce/makutrze). Wymieszać. Jak lekko przystygnie, wbić 4-5 jaj po
jednym, wrzucic bakalie (lepkie obtoczyć w mące, żeby się nie zlepiły
w jednym miejscu). Dodać zapach. Piec ok. 45 minut (nie mam zapisanej
temperatury, pewnie jakies 180 st. C).

--
Konrad J. Brywczyński "Okienka, które nie działają,
b...@w...pdi.net to się za duże pieniądze

1. Data: 2000-12-15 23:19:06

Od: Aneta Baran <a...@c...anetek.net> szukaj wiadomości tego autora

Aga <a...@a...com.pl> wrote:
> Joasi Duszczynskiej. w tamtym poscie pisalam ze zostalomi troche ciastowych
> produktow i chce je zuzyc (orzechy, migdaly, rodzynki itp)
Nasuwa mi się mazurek bakaliowy, ale to nie te święta ;-) Może keks?

Anetek
.' .. `. A...@c...ch | http://chall.ifj.edu.pl/~aneta
:`.__.': Anything is good and useful if it's made of chocolate.
`....'

1. Data: 2000-12-15 23:53:53

Od: "Agnieszka Biernacka" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aneta Baran" wrote

> Nasuwa mi się mazurek bakaliowy, ale to nie te święta ;-) Może keks?

Mozna go zrobic w ksztalcie np. choinki i tez bedzie "tematycznie" ;>>>

Pozdrawiam
Agnieszka Biernacka

1. Data: 2000-12-17 19:30:55

Od: Aneta Baran <a...@c...anetek.net> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka Biernacka <a...@a...com.pl> wrote:
> Mozna go zrobic w ksztalcie np. choinki i tez bedzie "tematycznie" ;>>>
Taaak, zacny pomysł, zwłaszcza, że w tym moim występuje piana z białek.
Można jej nie rumienić, i śnieg na choince jak znalazł ;-)))

Anetek
.' .. `. A...@c...ch | http://chall.ifj.edu.pl/~aneta
:`.__.': Anything is good and useful if it's made of chocolate.
`....'

Żywe karpie na wigilię specjalnie dla grupowiczów
wafle
Re: Krolik w smietanie
Polecam samosy
Czy ktoś wie jak się robi śleżyki?