I co (kogo) znajdziemy na tej grupie ?

21. Data: 2008-01-17 14:47:36

Temat: Re: I co (kogo) znajdziemy na tej grupie ?
Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nagash; <1o9b91uuiuyf8.u6sk6h02necx$.dlg@40tude.net> :

> To nie tyle prowokacja co mała uwaga w związku z crosspostami. Właśnie
> zapraszasz go na piwo do baru z dziewczynami :))

A mnie to wisi i powiewa - własnie zaprosiłem go do mojego KF'a i żeby
się usmarkał nie wyjdzie z niego - chce sobie nadrobić własną niską
samoocenę, to niech bohater stanie pod kościołem po zakończeniu
niedzielnej mszy i niech pomanifestuje jak taki odważny w wyrażaniu
swojego zdania. :)

Pozdrawiam z baru bez dziewczynek
Flyer
--
gg: 9708346; jabber:f...@j...pl
http://www.flyer36.republika.pl/

22. Data: 2008-01-17 18:48:47

Od: "Tor_pan" <o...@m...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nagash" <n...@p...onet.pl>

> Ale nie tylko to co jest napisane jest ważne. Czasami warto przyglądnąć
> się
> i człowiekowi. Nie ulegaj prowokacjom trolla bo to troll zrobił crosspost.

> Ująłbyś w cudzysłów pl.sci.psychologia ? Widzisz, już masz jakiś osąd.

Jeżeli spodziewałeś się zakamuflowanego "sługi bożego"
lub jakiegoś utajnionego członka laikatu to faktycznie się zawiodłeś.
"Tu" jest w cudzysłowie - bowiem nie istnieje takie pojęcie w
Internecie ... jasne ? W Necie jest tylko "wszędzie" - nigdy "tu".
Zakładam, że grupa pl.sci.psychologia jest miejscem omawiania
zagadnień profilaktyki i patologii psychiatrii i psychologii.
Obecność jakiegokolwiek dewota jest tu wiec zdecydowanie
nie na miejscu.
W tym celu należy powołać do życia grupy:
alt.pl.sekta-katolicka i alt.pl.dewotyzm.
Na zakończenie dodam... psychozy charakteryzują się tym, że nigdy
żaden chory nie zdawał sobie sprawy ze swojego stanu.
Nawet ten kwalifikujący się do leczenia zamkniętego.
Znasz już moje poglądy. Może jedno zdanie o Twoich ?
--------
W wywody lekarzy wierzą jedynie ludzie chorzy na ciele.
W wywody kapłanów chorzy na umyśle.
Tor_pan 01.2008 r.

23. Data: 2008-01-17 18:50:07

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Jan 2008 19:54:17 +0100, Tor_pan napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl>

> Ciekawe czemu moja wypowiedź o jednym tylko tranwestycie na
> grupie miała dotyczyć właśnie Ciebie ?
> Interesujące !

Bo nim jestem, a ty jestes jasnowidzem ;-P
--
XL wiosenna
Adres na WP nieaktywny. Priv tylko na e...@o...pl

24. Data: 2008-01-17 18:54:17

Od: "Tor_pan" <o...@m...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl>

25. Data: 2008-01-17 19:52:52

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tor_pan pisze:

> Zakładam, że grupa pl.sci.psychologia jest miejscem omawiania
> zagadnień profilaktyki i patologii psychiatrii i psychologii.

pozbądź się tych założeń a unikniesz rozczarowań

--
http://poczekalnia.patrz.pl
http://piosenka.noworoczna.patrz.pl/

Stirlitz, róż dópę!

26. Data: 2008-01-17 20:14:25

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tor_pan"

> O kimś (o czymś) zapomniałem ? Nie zauważyłem ?

O Bluzgaczu!
I myślę sobie, że to Twój wielki błąd :>

Pozdrawiam
Vicky

27. Data: 2008-01-17 20:21:02

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Sty, 21:14, "Vicky" <b...@p...onet.pl> wrote:
> Użytkownik "Tor_pan"

> O Bluzgaczu!
> I myślę sobie, że to Twój wielki błąd :>

Czy blad? No nie wiem, jak na razie swietnie sie watkodawca z
Bluzgaczem dogaduje...

Fragile

28. Data: 2008-01-17 20:51:21

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"Fragile" <e...@i...pl> wrote in message
h.googlegroups.com...

>Czy blad? No nie wiem, jak na razie swietnie sie watkodawca z
>Bluzgaczem dogaduje...

Znacznie gorzej niz Ty z trollami i pojebami.
Poza tym nie jestem antyklerykalem, tylko potrafie zdroworozsadkowo spojrzec
na wiare katolicka i KK.
Daleko mi do skrajnosci, ktora przejawia np. niedojebany scierwojad
pansravista, ktoremu znowu pladruja kompa hehehe!
Nie jestem zacietrzewiona i zacofana pizda, jak np. niektore tutejsze trolle
z Polski C.
--

Bluzgacz
bluzgacz(at)gmail.com

29. Data: 2008-01-17 20:51:48

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"Vicky" <b...@p...onet.pl> wrote in message

> O Bluzgaczu!
> I myślę sobie, że to Twój wielki błąd :>

Moglismy byc razem, wiedzialas o tym?

30. Data: 2008-01-17 20:52:32

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Jan 2008 21:51:48 +0100, Bluzgacz napisał(a):

> "Vicky" <b...@p...onet.pl> wrote in message

> Moglismy byc razem, wiedzialas o tym?

B Y Ć Z B L U Z G A C Z E M.

Napisałam to i przeczytałam, jak brzmi. Spadam z krzesła...
:-D
--

joseph
Księża