Re: I co (kogo) znajdziemy na tej grupie ?

From: "Tor_pan" <o...@m...org>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: I co (kogo) znajdziemy na tej grupie ?
Date: Thu, 17 Jan 2008 19:48:47 +0100

Użytkownik "Nagash" <n...@p...onet.pl>

> Ale nie tylko to co jest napisane jest ważne. Czasami warto przyglądnąć
> się
> i człowiekowi. Nie ulegaj prowokacjom trolla bo to troll zrobił crosspost.

> Ująłbyś w cudzysłów pl.sci.psychologia ? Widzisz, już masz jakiś osąd.

Jeżeli spodziewałeś się zakamuflowanego "sługi bożego"
lub jakiegoś utajnionego członka laikatu to faktycznie się zawiodłeś.
"Tu" jest w cudzysłowie - bowiem nie istnieje takie pojęcie w
Internecie ... jasne ? W Necie jest tylko "wszędzie" - nigdy "tu".
Zakładam, że grupa pl.sci.psychologia jest miejscem omawiania
zagadnień profilaktyki i patologii psychiatrii i psychologii.
Obecność jakiegokolwiek dewota jest tu wiec zdecydowanie
nie na miejscu.
W tym celu należy powołać do życia grupy:
alt.pl.sekta-katolicka i alt.pl.dewotyzm.
Na zakończenie dodam... psychozy charakteryzują się tym, że nigdy
żaden chory nie zdawał sobie sprawy ze swojego stanu.
Nawet ten kwalifikujący się do leczenia zamkniętego.
Znasz już moje poglądy. Może jedno zdanie o Twoich ?
--------
W wywody lekarzy wierzą jedynie ludzie chorzy na ciele.
W wywody kapłanów chorzy na umyśle.
Tor_pan 01.2008 r.