I'm Bond. James Bond.

1. Data: 2002-07-29 19:52:59

Temat: I'm Bond. James Bond.
Od: "Dorota i Robert Nawara" <d...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Miałam nadzieję, że jesteście ciut mądrzejsi...i rozpleciecie wnet te
wszystkie wasze zaciśnięte piąstki z kciukami wewnątrz. A Wy co? Pretekst do
nicnierobienia sobie znaleźliście?! Ale koniec tego - do roboty!!!
Chwila, to tylko żarty. Chciałam powiedzieć: na wakacje, na słoneczko, tam
gdzie na was czekają i nie czekają. No jazda, tylko miesiąc pozostał, potem
nie będzie się z czego śmiać, pozostanie tylko żal, że czas tak szybko
ucieka...
Pozdrawiamy wszystkich z ostatniego Zjazdu. Bardzo tęsknimy za Wami... :-*
Doroya i Robaczek

2. Data: 2002-07-30 08:11:37

Temat: Re: I'm Bond. James Bond.
Od: "Maria" <m...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorota .....i co?I'm Bond. James Bond.. Gratulacje.
Maria.
Napisz na prv.

Użytkownik "Dorota i Robert Nawara" <d...@i...org.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ucieka...
> Pozdrawiamy wszystkich z ostatniego Zjazdu. Bardzo tęsknimy za Wami...
:-*

3. Data: 2002-07-30 09:40:15

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maria napisał(a):

> Dorota .....i co?I'm Bond. James Bond.. Gratulacje.

No tak - to już znam tajemnicę James Bonda - jest to kobieta !!!
I to jaka !!!!!!!!!!!!!!!!!

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

+-------------------------------+
| http://www.proinfo.pl/jacek.k |
+-------------------------------+

4. Data: 2002-07-30 16:14:32

Od: "NeoN" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Kruszniewski" <j...@p...pl> coś napisał w
wiadomości news:3D465EFF.914336AA@proinfo.pl...
> No tak - to już znam tajemnicę James Bonda - jest to kobieta !!!
> I to jaka !!!!!!!!!!!!!!!!!

To James Bondka sie mówi :)))

W.

5. Data: 2002-07-31 06:54:30