I'm back

1. Data: 2001-10-22 11:34:21

Temat: I'm back
Od: Lukasz Madeksza <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!

Pewnie taniewielu zauwazlo moje zniknieci,ale dobre wychowanie nakazuje mi
sie przywitac.

Teraz mam juz (darmowy :-) dostep do Inetu z uiwerku (pracujemy tu na
wspanialych terminalach Sun UltraSparc :-P)

Hmm,to tyle,musze sie na razie otrzasnac po pierwszym moim wykladzie z
matemayki wyzszej :-)

Pozdrawiam wszystkich serdecznie

--

Lukasz "Mikie" Madeksza
m...@p...fm

1. Data: 2001-10-22 11:43:06

Temat: Re: I'm back
Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Lukasz Madeksza" <m...@p...fm> napisal w wiadomosci
> Witajcie!
>
> Pewnie taniewielu zauwazlo moje zniknieci,ale dobre wychowanie nakazuje
mi
> sie przywitac.

To Ty sie tak dramatycznie zegnales z grupa jakis czas temu?
Twoje zdjecie jest w galerii jak mi sie zdaje ;-)

Witaj w domu ;-)

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2001-10-22 11:45:06

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lukasz Madeksza <m...@p...fm> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:
> Witajcie!
>
> Pewnie taniewielu zauwazlo moje zniknieci,ale dobre wychowanie nakazuje mi
> sie przywitac.

Witaj Mikie!
Mam nadzieje, ze jednak wiele osob pamieta Twoje znikniecie
i pozegnalny post :)
Ja dobrze pamietam, ze swego czasu pozwoliles sobie poszalec po
Internecie, co spowodowalo restrykcje ze strony rodzicow ;-)

> Teraz mam juz (darmowy :-) dostep do Inetu z uiwerku (pracujemy tu na
> wspanialych terminalach Sun UltraSparc :-P)

No to nareszcie jestes w swoim zywiole, zycze powodzenia!
Lilla

1. Data: 2001-10-22 11:55:08

Temat: Witaj w domu :o)
Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie :o)))

Oczywiscie, ze Cie pamietamy.
Bardzo sie ciesze, ze znow jestes z nami :o)))

Bozenka z Wilna :o)

P.S. To dobrze, ze masz juz stale lacze. Grupa sie rozrasta jak na drozdzach
i co raz wiecej jest do czytania :o)))

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ICQ 81838200
http://bozena.samorzad.pw.edu.pl
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
=================================
Galeria grupy: http://www.pl-rec-kuchnia.prv.pl/
Archiwum: http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

1. Data: 2001-10-22 19:01:33

Od: "Kaliope" <k...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Witajcie!
>
> Pewnie taniewielu zauwazlo moje zniknieci,ale dobre wychowanie nakazuje

Hejeczka;-)))))))

Witaj, milo Cie znowu widziec... Dobrze, ze rodzice Cie nie zlinczowali za
rachunki;-))))))))))

Pozdrawiam serdecznie,

Kaliope
--
Barbara Laczna
k...@p...krakow.pl

menu ...
golaski
witam po baardzo długiej przerwie i pytam
Bigos w wersji francuskiej
Tacos/enchilladas/burrit os