menu ...

1. Data: 2001-10-22 10:42:52

Temat: menu ...
Od: oshin <b...@a...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

poniewaz tak sie sklada, ze jutro obchodze sobie dwulecie zamescia...
postanowilismy z ulubionym mezem zrobic "wystawna" kolacje dla
niewielkiego grona....
pomijajac fakt, co nam nie wyjdzie hehehe, mam pytanie do grupy, czy
wg Was nasze menu bedzie sie komponowac...
(pytanie wynika glownie z faktu, iz musaka bedzie naszym debiutem i
nie wiemy czy nam sie nie 'pogryzie' z reszta)
ad rem
grzanki z tatarem z lososia jako entree
zupa pomidorowa wloska z pesto (przepis z grupy)
musaka troszke przerobiona bo bez beszamelu a z serem i zywymi
pomidorcami
oraz na deser wytrawno-czekoladowy krem z lodami waniliowymi

matko, ale to brzmi hehehe, jak to schrzanimy to koniec ;OOO

oshin
http://szanty.art.pl/~bydnorz
kliknij i nakarm glodne dzieci! http://www.pajacyk.pl
--
Wiktor Hugo
Ach! jak Opatrznosc jest wielka! Kazdemu dała swoje cacko:

1. Data: 2001-10-22 11:04:58

Temat: Re: menu ...
Od: oshin <b...@a...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

AgataW <a...@g...com.pl> napisal(a) nam tak:
>Do Musaki fenomenalnie pasuje Tzatzyk
!!!!!!!
swietnie, jestesmy fanami tzatzykow, a to sie shag ucieszy, ze moze
swoje ukochane zarcie zrobic :))))))))

oshin
http://szanty.art.pl/~bydnorz
kliknij i nakarm glodne dzieci! http://www.pajacyk.pl
--
Miguel de Cervantes Saavedra
Miedzy kobiecym "TAK" i "NIE" zaledwie koniec igly zmiescic sie moze.

1. Data: 2001-10-22 11:05:13

Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

oshin <b...@a...krakow.pl> wrote:

> [...]
>pomidorcami
>oraz na deser wytrawno-czekoladowy krem z lodami waniliowymi

.. a jak pękniecie?

Do Musaki fenomenalnie pasuje Tzatzyk ( gęste białe czosnkowe i
z ogórkiem świeżym i świeżą mietą albo koperkiem - wiesz).
Nakładasz obok porcji musaki na talerzu i łamiesz tym tłustośc
musaki i jej dość ....mh ...ociężałość. Kwaskowy lekko sos doda
mielonemu mięsu i bakłażanom wiele dobrego. Polecam zawsze tak
robię a jestem fanem zestawu ...Ale czy po tym czosnku dalej
będzie fajnie tego wieczora? Zostawiam pod rozwagę.

1. Data: 2001-10-22 11:12:55

Od: Tomek &quot;Leopard&quot; W. <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

oshin <b...@a...krakow.pl> napisał / wrote:

> [...]
> pomidorcami
> oraz na deser wytrawno-czekoladowy krem z lodami waniliowymi

Zupa pomidorowa i musaka ? Noooooo, nie wiem.......
Oczywiście "na co dzień" to bez znaczenia (sam jem np.
zupę ziemniaczaną, a na drugie placki ziemniaczane... ;) )
ale od wielkiego święta, chyba nie wypada ....

Może zamiast pomidorowej pikantna zupa - krem z marchewki
z groszkiem ptysiowym ? Albo z porów ? Teża eleganckie, a trudno
je schrzanić i pasują (moim zdaniem).

matko, ale to brzmi hehehe, jak to schrzanimy to koniec ;OOO

Oby Wam się udało wszystko jak najlepiej :)))
Pozdrawiam
Leopard

(ps. a taka super uroczystość nie może się odbyć na bazie polskiej
kuchni ???!!!! Np.

- wątróbka z jabłkami na przystawkę
- kwaśnica z jajkiej i białą kiełbasą
- pieczeń z idnyka w szarym sosie, pieczone ziemniaki z twarożkiem,
surówki z kapusty kiszonej z cebula i kminkiem, surowej z olejem i rodzynkami
- deser - ciasto ucierane ze śliwkami i sosem żurawinowym)

1. Data: 2001-10-22 11:20:28

Od: "Margolka Sularczyk" <m...@p...bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ty, Oshin, czy Ty nie mieszkasz czasem blisko mnie??? Bo jesli tak, to
wpadne, poprobuje i powiem Ci, czy sie kloci ;)

Margola

PS. Uzywasz walka, ktory Ci sprezentowalismy? Czas juz chyba bylby, hehehe.

1. Data: 2001-10-22 11:31:29

Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Może zamiast pomidorowej pikantna zupa - krem z marchewki
> z groszkiem ptysiowym ? Albo z porów ? Teża eleganckie, a trudno

mnie pasuje. Mussaka nie jest "wybitnie pomidorowa". Zresztą
uczestniczyłem kiedyś w "obiadach tematycznych", w którym np. od
przystawki do desera wszystko opierało się np. o ziemniaki.

Waldek

1. Data: 2001-10-22 11:36:06

Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> wrote:
Zresztą
>uczestniczyłem kiedyś w "obiadach tematycznych", w którym np. od
>przystawki do desera wszystko opierało się np. o ziemniaki.

..Waldku...
A jak Ci smakowały desery z ziemniaków ? Makłowicz pewnego dnia
zajadał się ciastem na bazie kartofli. Wyglądało to bardzo
obiecująco...

AgataW.

1. Data: 2001-10-22 11:48:47

Od: Tomek &quot;Leopard&quot; W. <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

AgataW <a...@g...com.pl> napisał / wrote:

> A jak Ci smakowały desery z ziemniaków ? Makłowicz pewnego dnia
> zajadał się ciastem na bazie kartofli. Wyglądało to bardzo
> obiecująco...

Wprawdzie to nie Waldek tylko ja :)) , ale odpowiadam: raczej trudno to
nazwać deserami z ziemniaków (wiem o którym programie mówisz)co nie zmienia
faktu, że babka ziemniaczana jest czyms absolutnie genialnym.

1. Data: 2001-10-22 12:13:52

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tomek &quot;Leopard&quot; W. <k...@w...pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:9r0r2j$r41$...@i...srv.wp-sa.pl...

> Może zamiast pomidorowej pikantna zupa - krem z marchewki
> z groszkiem ptysiowym ?

Pfuj, nienawidzę kremu z marchewki, błeeeeee....!!
Przepraszam za psucie smaku co poniektórym, ale nie lubię.

Wkn ;-)

1. Data: 2001-10-22 12:14:36

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tomek &quot;Leopard&quot; W. <k...@w...pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:9r0t5q$3ca$...@i...srv.wp-sa.pl...
> [...]
zmienia
> faktu, że babka ziemniaczana jest czyms absolutnie genialnym.

A ja jeszcze nigdy nie robiłam babki zielniaczanej.

Wkn

golaski
witam po baardzo długiej przerwie i pytam
Bigos w wersji francuskiej
Tacos/enchilladas/burrit os
pulpety cielece w sosie koperkowym