menu ...

1. Data: 2001-10-22 12:21:35

Temat: Re: menu ...
Od: Tomek &quot;Leopard&quot; W. <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wkn" <w...@w...pl> napisał / wrote:

> Pfuj, nienawidzę kremu z marchewki, błeeeeee....!!
> Przepraszam za psucie smaku co poniektórym, ale nie lubię.

Może nie jadłeś dobrej ?
Żle zrobiona jest słodkawa i mdła - dobrze zrobiona - ostra, leciuteńko
kwaskowata.
Pozdrawiam.
Leopard

1. Data: 2001-10-22 12:23:07

Od: oshin <b...@a...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek &quot;Leopard&quot; W. <k...@w...pl> napisal(a) nam tak:
>(ps. a taka super uroczystość nie może się odbyć na bazie polskiej
>kuchni ???!!!! Np.

a pewnie moze, ale ... wybralismy to co kochamy jesc (musaka wg
przepisu wyglada bardzo bardzo :)))), po drugie ja sie staram jak moge
odzywiac montigniakowo i bez to krem z marchewki odpada w przedbiegach
oraz miliadry innych rzeczy takoz
i tak nam jakos menu wyszlo wlasnie takie ;)

ja to bym najchetniej zjadla zabielany zur z kielbasa w chlebie,
pierogi ruskie, z kapusta, z kasza, z miesem i babe ucieranom z
rodzynkami MNIAM MNIAM ale to za 'jakis czas' :)))

rozmarzona pozdrawiam

oshin
http://szanty.art.pl/~bydnorz
kliknij i nakarm glodne dzieci! http://www.pajacyk.pl
--
Pierre Benoit
Maz jest panem u siebie... kiedy zony nie ma w domu.

1. Data: 2001-10-22 12:24:01

Od: Tomek &quot;Leopard&quot; W. <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wkn" <w...@w...pl> napisał / wrote:

> A ja jeszcze nigdy nie robiłam babki zielniaczanej.

Pora spróbować. Nie bedę wymądrzał sie i przedstawiał przepisu, bo jest
on mało skomplikowany i w zasadzie w każdej książce kucharskiej taki sam
(z niewielkimi różnicami).
Pamiętać tylko należy, by skwareczki były najwyższej jakości, domowe....

Leopard

1. Data: 2001-10-22 12:24:38

Temat: Re: ##Re: menu ...
Od: oshin <b...@a...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Margolka Sularczyk" <m...@p...bg.univ.gda.pl> napisal(a) nam tak:
>poprobuje i powiem Ci, czy sie kloci ;)

co ty, Ciebie zaprosze, jak juz bedziemy robic musake 3 raz, zalapiesz
sie na dobrze wykonana, a nie na proby :))))))

>PS. Uzywasz walka, ktory Ci sprezentowalismy? Czas juz chyba bylby, hehehe.

hehehe narazie okladam meza piesciami, ale niedlugo mi chyba sil
zbraknie to i walka uzyje! ;)))

oshin
http://szanty.art.pl/~bydnorz
kliknij i nakarm glodne dzieci! http://www.pajacyk.pl
--
Miguel de Cervantes Saavedra
Miedzy kobiecym "TAK" i "NIE" zaledwie koniec igly zmiescic sie moze.

1. Data: 2001-10-22 12:31:36

Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek &quot;Leopard&quot; W. <k...@w...pl> wrote:
>Wprawdzie to nie Waldek tylko ja :)) , ale odpowiadam: raczej trudno to
>nazwać deserami z ziemniaków (wiem o którym programie mówisz)

...nie babka bo babka jest genialna i jest słona. Też jadam
jeszcze jak...a walczyłam z sprawie babki bo często podawany jest
przepis z mąką. Taka babka z mąką to nie to samo. Ciasto
powinnosię lekko kleić a nie być kruche.

..tamten przepis z dawniejszych programów pokazywał ciasto
słodkie z gotowanych ziemniaków. Zaginął mi...
Pozdrawiam
AgataW.

1. Data: 2001-10-22 12:35:04

Od: "Margolka Sularczyk" <m...@p...bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

oshin napisał(a) w wiadomości: ...

>co ty, Ciebie zaprosze, jak juz bedziemy robic musake 3 raz, zalapiesz
>sie na dobrze wykonana, a nie na proby :))))))

Slyszalam, ze slyniesz ze sprawdzonych dan, ktore robisz "na pamiec",
zwlaszcza jesli chodzi o serniki, hyhyhy. Proponuje odnowic watek o wpadkach
kulinarnych... mam ostatnio pare kwiatuszkow w swym ogrodku....

Margola

1. Data: 2001-10-22 12:54:13

Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> ..Waldku...
> A jak Ci smakowały desery z ziemniaków ? Makłowicz pewnego dnia
> zajadał się ciastem na bazie kartofli. Wyglądało to bardzo
> obiecująco...

to akurat co podano było niespecjalne, choć ciekawe: surowe ziemniaki w
cieniutkie plasterki pokrojone i do tego jakiś krem. Ale ciasto, np.
rogaliki produkcji mojej mamy to zżeram w trybie przyspieszonym ;-))
Tak bajdełej będę musiał spróbować toto zmajstrować, choć ja rzadko
piekę (tylko pierniki na święta).
Aha, mój ojciec też piekł kartoflane baby świąteczne.
Waldek

1. Data: 2001-10-22 12:57:08

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale ciasto, np.
> [...]
> piekę (tylko pierniki na święta).
> Aha, mój ojciec też piekł kartoflane baby świąteczne.

Dysponujesz może przepisami na te specjały?
jeśli tak, to podziel się z nami ;-)

serdecznie pozdrawiam
Basia

1. Data: 2001-10-22 13:01:04

Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Basia wrote:

> Ale ciasto, np.
>
> Dysponujesz może przepisami na te specjały?
> jeśli tak, to podziel się z nami ;-)

na pierniki mam i podam, ale dopiero z domu. Na te kartoflane specyjały
muszę jeszcze rodziców przesłuchać, więc to trochę potrwa.

Waldek

1. Data: 2001-10-22 18:53:57

Od: "Kaliope" <k...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "oshin" <b...@a...krakow.pl> napisal w wiadomosci
> poniewaz tak sie sklada, ze jutro obchodze sobie dwulecie zamescia...
> postanowilismy z ulubionym mezem zrobic "wystawna" kolacje dla
> niewielkiego grona....

Hejeczka;-))))

Wszystkiego najlepszego z okazji tzw. papierowej rocznicy ;-)))))) My tez
jutro obchodzimy druga rocznice formalizacji w majestacie prawa naszego
zwiazku (koscielny mielismy wczesniej),a moi rodziciele jutro obchodza
srebrne wesele;-)))) Piekny jest polski pazdziernik;-))) W sobote
przygotowuje huczna kolacje, ale menu jeszcze nie dopracowalam... Nie
omieszkam sie pochwalic;-)))

Menu przygotowaliscie super, moim skromnym zdaniem nic sie nie gryzie, a
zainteresowal mnie deser, moge cos blizej ;-)))))))))))

Pozdrawiam,

Kaliope

--
Barbara Laczna
k...@p...krakow.pl

golaski
witam po baardzo długiej przerwie i pytam
Bigos w wersji francuskiej
Tacos/enchilladas/burrit os
pulpety cielece w sosie koperkowym