I po badaniach

1. Data: 2023-01-17 16:54:13

Temat: I po badaniach
Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

ikselka się ucieszy.
Ciekawe, czy jej mocodawcy nadal będą jej płacić za rozsiewanie fejków o
amantadynie, czy raczej dostanie nowe wytyczne na inny temat.

https://www.tokfm.pl/Tokfm/7,171710,29363693,koniec-
badan-nad-amantadyna-nie-znaleziono-dowodow-na-skute
cznosc.html

"- Nie było żadnego efektu odróżniającego sposób leczenia od placebo -
mówił nam kilka tygodni temu minister zdrowia Adam Niedzielski."

"Wśród głoszących rzekomą skuteczność amantadyny w leczeniu COVID-19
znalazł się dr Włodzimierz Bodnar, pulmonolog i pediatra z Przemyśla,
którego sposób działania opisaliśmy w 2021 roku. Lekarz publicznie
opowiadał o swoich sukcesach w walce z koronawirusem właśnie z
wykorzystaniem tego leku. Prześwietliliśmy jego działania i okazało się,
że wypowiadane publicznie tezy nie miały pokrycia w faktach. Dr Bodnar
twierdził m.in., że "przeleczył" tym lekiem tysiące chorych, co okazało
się nieprawdą. Analiza danych z rejestrów MZ wykazała, że przepisywał
amantadynę również osobom, które nie miały nawet wykonanego testu na
obecność wirusa."

"Opinie specjalistów i uznanych autorytetów - m.in. profesorów
Krzysztofa Simona czy Roberta Flisiaka - nie przekonywały zwolenników
amantadyny, którzy ściągali na prywatne wizyty do doktora Bodnara,
płacąc za nie po kilkaset złotych."

"(...)To oznacza, że w dwóch finansowanych przez agencję badaniach nie
otrzymano żadnych niepodważalnych dowodów na skuteczność amantadyny w
walce z COVID."

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

2. Data: 2023-01-17 17:42:11

Temat: Re: I po badaniach
Od: alojzy nieborak <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

wtorek, 17 stycznia 2023 o 16:54:15 UTC+1 Kviat napisał(a):
> [...]
cznosc.html

> "- Nie było żadnego efektu odróżniającego sposób leczenia od placebo

Pewnie jak zwykle "ż" niepokoje i tym razem mniej niż 1/4 prawdy.

17.01.23

cyt. z abm.gov.pl/
W chwili obecnej badania są na etapie rekrutacji pacjentów, a w związku ze
spowalniającą dynamiką
rozwoju pandemii COVID-19 w Polsce, na wyniki badań trzeba będzie poczekać dłużej
aniżeli było to
wstępnie zakładane. Warto zaznaczyć, że na ten moment badania nie dają jednoznacznej
odpowiedzi
co do skuteczności leku lub jej braku i w żadnym wypadku nie zaleca się przyjmowania
amantadyny w
leczeniu chorych na COVID19, ze względu na brak dowodów jej skuteczności i
potencjalne działania
niepożądane.

"ż" jak zwykle wyrwą jedno zdanie, tu "brak dowodów jej skuteczności" i latajo jak
ze sraczkom.
Do tego mr. kfiat bardzo głęboko wierzący "I po badaniach". Paczaj na datę mojej
wklejki.

3. Data: 2023-01-17 18:52:18

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

alojzy nieborak

> [...]
> latajo jak ze sraczkom.
> Do tego mr. kfiat bardzo głęboko wierzący "I po badaniach". Paczaj na datę mojej

Oraz tu:

https://przychodnia-przemysl.pl/skutecznosc-amantady
ny-potwierdzona-w-badaniach-zwieksza-przezywalnosc-p
acjentow-ponad-4-krotnie/

http://web.archive.org/web/20221031175226/https://ww
w.medonet.pl/koronawirus-pytania-i-odpowiedzi/leczen
ie-koronawirusa,nowe-badanie-nad-skutecznoscia-amant
adyny--wspolautor--wynik-jest-inny-niz-wczesniej,art
ykul,23280309.html

No i ostatecznie:

,,Lekarze kłócą się o amantadynę. I leczą się nią, kiedy zachorują":
http://web.archive.org/web/20220525043140/https://ww
w.medonet.pl/koronawirus-pytania-i-odpowiedzi/leczen
ie-koronawirusa,amantadyna-lekiem-na-covid-19--polsc
y-eksperci-kloca-sie-o-lek-na-parkinsona,artykul,470
23272.html

?

Natomiast ja osobiście mam ,,badania" w doopie, bo zrobiłam swoje, gdy
niecały rok temu byłam na drugiej (kontrolnej) wizycie u ... i siedząc tam w
kolejce pod jego gabinetem rozmawiałam z min. kilkudziesięcioma osobami,
które spotkałam tam tydzień wcześniej, wtedy w większości ciężko chore jak
ja. Wszystkie te osoby przyjechały z całej centralnej, wschodniej i
południowej Polski, i nawet z Mazowsza i z rejonu Poznania, na wizytę
kontrolną (osłuchanie płuc po zapaleniu) po tygodniu przyjmowania
amantadyny i antybiotyków - przyjechały już ZDROWE (tzn. bez covid). One
same i ich bliscy, którzy lżej przechodzili covid, wszyscy oni, PO
AMANTADYNIE mieli po 2-3 dobach negatywne testy. Nawet ci z zapaleniem płuc
jak ja, w tym wiele osób nawet po 80ce (szczegolnie długo rozmawiałam z
panią 86 lat i z jej synem, który ją przywiózł) po amantadynie w ciągu 2-3
dni byli WOLNI OD COVID, BEZOBJAWOWI, Z NEGATYWNYMI TESTAMI. Oczywiście
byli jeszcze na antybiotykach ,,płucnych", tak jak ja.

PS. W rozmowie lekarz stwierdził, że choć nie robiłam testu przez zażyciem
amantadyny, a dopiero po 2 dobie jej zażywania, to fakt spektakularnego
spadku gorączki po jej zażyciu w ciągu niespelna 6 godzin (z 39,9 do 36,2)
oraz inne objawy świadczą, że to bezdyskusyjny skutek amantadyny.
Świadczyło to o natychmiastowym ustąpieniu inwazji (czyli NAMNAŻANIA SIE)
wirusa pi dawce uderzeniowej amantadyny. Stwierdził też, że przed
amantadyną ewidentnie miałam covid i to dużo-dużo wcześniej, niż z
zapaleniem płuc przyjechałam na badanie, bo nawet do miesiąca i dłużej
przed tym! Były to: skrajne zmęczenie (praktycznie wciąż leżałam bez siły),
kilkudniowe zaburzenia smaku (u mnie i u MŚK pojawiły się równoczesnie i
równocześnie ustąpiły: nagła ogromna! słoność produktów zawierajacych sól
oraz sensacje węchowo-smakowe u mnie, u MŚK nie - ja zupełnie nie czułam
octu i cebuli w ulubionych śledziach, które mi MŚK podtykał w nadziei, że
cokolwiek zjem, bo kompletnie nie mogłam jeść...
Ponadto stwierdził, że MŚK musi mieć osobniczą odporność, bo w czasie mojej
choroby on miał tylko tę słoność i zapalenie spojówek, którego nigdy nie
miewał wcześniej i nie ma do niego żadnych skłonności.

PS. OCZYWIŚCIE pomyliłam się powyżej - wszyscy mieliśmy po prostu grypę, bo
przecież na covid amantadyny przepisywać nie wolno, a na grypę tak ?

--
,,Słowo ,,rozkaz" porusza armie, słowo ,,wolność" - narody." Novalis, ze
zbioru Uczniowie z Sais.

4. Data: 2023-01-17 18:59:04

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> [...]
>
> PS. OCZYWIŚCIE pomyliłam się powyżej - wszyscy mieliśmy po prostu grypę, bo
> przecież na covid amantadyny przepisywać nie wolno, a na grypę tak ?

Dodam:

https://przychodnia-przemysl.pl/relacje-pacjentow-z-
leczenia-covid-19-chlorowodorkiem-amantadyny/

--
,,Słowo ,,rozkaz" porusza armie, słowo ,,wolność" - narody." Novalis, ze
zbioru Uczniowie z Sais.

Wojna to historyczna konieczność.
POwskie sekciarstwo - samozaoranie.
Piłka nożna.