Parlament Europejski...

1. Data: 2023-01-18 00:34:41

Temat: Parlament Europejski...
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

... czy raczej nowa forma mafii?
Oto jest pytanie.

--
,,Słowo ,,rozkaz" porusza armie, słowo ,,wolność" - narody." Novalis, ze
zbioru Uczniowie z Sais.

2. Data: 2023-01-18 08:54:22

Temat: Re: Parlament Europejski...
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> ... czy raczej nowa forma mafii?
> Oto jest pytanie.

Ależ nie nie nie, no żeby było jasne: ci tam, pierdzący w stołki, to tylko
wynajęci i słono opłacani pozoranci oraz płotki. Szefostwo tego interesu
siedzi niebotycznie wyżej i nie para się czczym gadaniem ani ustanawianiem
trefnych ,,przepisów" (od tego ma wynajęty tłum w PE), lecz w zaciszu swych
gabinetów zbiera śmietankę - władzę i forsę, i oczywiście usłużne
cmoknięcia w grzbiet dłoni, należne członkom mafijnej cupoli. Bo paru ojców
chrzestnych tam jest, nie jeden.

3. Data: 2023-01-18 13:50:48

Od: Roman Tyczka <r...@h...you.spammer> szukaj wiadomości tego autora

On 18.01.2023 08:54, XL wrote:
> [...]
> gabinetów zbiera śmietankę - władzę i forsę, i oczywiście usłużne
> cmoknięcia w grzbiet dłoni, należne członkom mafijnej cupoli. Bo paru ojców

Brzmi jak opis KK, słowo w słowo. Tylko tam kasa jeszcze większa, a przy
tym i krzywda ludzka proporcjonalna.

--
pzdr
Roman

4. Data: 2023-01-18 18:18:43

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.01.2023 o 13:50, Roman Tyczka pisze:

> Brzmi jak opis KK, słowo w słowo. Tylko tam kasa jeszcze większa, a przy
> tym i krzywda ludzka proporcjonalna.

Albo jak opis pisu.
I co ciekawe, to co robi ikselka, to właśnie ich metody: jak kradną, to
mówią, że to ci inni kradną; jak kłamią, to mówią, że to cała reszta
kłamie; jak w zaciszu gabinetów marionetkami ostawiają rząd i prezesów
spółek państwowych, to mówią, że to nie oni; jak łamią prawo... itd.

I to tak samo, gdy faszyści (rasiści..itp.) mówią, że nie są faszystami,
że faszystami są ci inni, chociaż sami mówią i robią dokładnie to, co
jest od czasów faszyzmu znane jako faszyzm.
Tacy jak ikselka są mistrzami w odwracaniu znaczenia pojęć, ale jej
poziom inteligencji sugeruje, że raczej nie jest samoukiem.

Pozdrawiam
Piotr

5. Data: 2023-01-18 22:33:22

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> gabinetów zbiera śmietankę - władzę i forsę, i oczywiście usłużne
> cmoknięcia w grzbiet dłoni, należne członkom mafijnej cupoli. Bo paru ojców

Kolos na glinianych nogach - Unia Europejska - jest już totalnie
skompromitowana i właśnie się sama wali. Trzeba pomóc, aby jak najszybciej
przestała istnieć.
W niczym nie pomaga, a jeszcze okrada i służy wrogom Polski w zamian za
łapówy. Won.

6. Data: 2023-01-19 15:43:04

Od: PD <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.01.2023 o 18:18, Kviat pisze:

> [...]
> Tacy jak ikselka są mistrzami w odwracaniu znaczenia pojęć, ale jej
> poziom inteligencji sugeruje, że raczej nie jest samoukiem.

Jesteś kłamcą, złodziejem, rasistą, faszystą, w pierwszej turze
głosowałeś na Bosaka, w drugiej na Dude a w kieszeni nosisz zapałki na
wypadek jak by się jakiś stos z żywym towarem trafił. I nie odwracaj
kota ogonem zaprzeczając.

PD

7. Data: 2023-01-19 15:50:37

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.01.2023 o 15:43, PD pisze:

> [...]
> głosowałeś na Bosaka, w drugiej na Dude a w kieszeni nosisz zapałki na
> wypadek jak by się jakiś stos z żywym towarem trafił. I nie odwracaj

Oj, jakaś kumulacja urojeń.
Współczuję.

Z drugiej strony, to bardzo ciekawe, że wyborcy bosaka i dudy kojarzą ci
się z kłamcami, złodziejami, rasistami i faszystami. Zapewne takie
skojarzenia nie wzięły się u ciebie bez powodu.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

8. Data: 2023-01-19 18:19:19

Od: PD <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.01.2023 o 15:50, Kviat pisze:

> Z drugiej strony, to bardzo ciekawe, że wyborcy bosaka i dudy kojarzą ci
> się z kłamcami, złodziejami, rasistami i faszystami. Zapewne takie
> skojarzenia nie wzięły się u ciebie bez powodu.

No przecież głosowałeś na Bosaka i Dudę. Sam pisałeś.

PD

9. Data: 2023-01-20 09:20:15

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.01.2023 o 18:19, PD pisze:

> No przecież głosowałeś na Bosaka i Dudę. Sam pisałeś.

Kiedy tak napisałem?
Aaaa... urojenia trwają? To przykre.
Taki stan utrzymuje się u ciebie stale, czy może masz jakieś okresy
normalności?

Zastanów się przez chwilę. Skoro skojarzenie miałeś prawidłowe i
równocześnie wiesz, że głosowałem na mniejsze zło (bo to właśnie
napisałem), to logiczne jest, że nie mogłem na nich głosować.
No chyba, że oprócz urojeń o tym co napisałem, masz też problem z
logicznym myśleniem.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

10. Data: 2023-01-20 16:34:27

Od: PD <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.01.2023 o 09:20, Kviat pisze:

> [...]
> napisałem), to logiczne jest, że nie mogłem na nich głosować.
> No chyba, że oprócz urojeń o tym co napisałem, masz też problem z

Logiczne, że na nich właśnie głosowałeś. Gdybyś głosował na kogoś innego
nie wstydził byś się i podał nazwisko :)

PD

I po badaniach
Wojna to historyczna konieczność.
POwskie sekciarstwo - samozaoranie.