I po raz trzeci

601. Data: 2015-11-11 13:50:07

Temat: Re: I po raz trzeci
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"FEniks" <x...@p...fm> wrote in message
news:n1v323$tn9$2@news.icm.edu.pl...

> Nie wszyscy to znoszą tak dzielnie.

LoL

602. Data: 2015-11-11 13:54:13

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> No, jeśli koniecznie chcesz wyjść na buraka w rozmiarze XL.
>
> Lepiej już nic nie mówić, jeśli jest aż tak źle, albo pochwalić
> pracowitość, czy ładne talerze. Chyba że jesteś mistrzem gotowania, znasz
> się szczególnie na tego typu daniach i ktoś Cię o radę czy rozmowę
> poprosi. A i tak może na końcu powiedzieć "wiesz co, moja prababcia,
> babcia, mama tak robiły, i ja też lubię te moje zakalce."

No właśnie. Ale wciaż nie widzę powodu aby WYMAGAĆ
od kogoś aby szanował coś, co według niego na szacunek
nie zasługuje. Tak jak wcześniej mówiłem - można dziwactwo
religijne tolerować, jak ktoś się z nim nie obnosi i nie wtrąca do
życia publicznego i praw religijnych innym nie narzuca, ale jeśli
zaczyna mi mówić że ja mam bezmyślność szanować to sorry, nie.

603. Data: 2015-11-11 13:56:24

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Mnie za to intryguje, czemu ten ateizm jest opozycją tylko do katolicyzmu.
> Jest przecież tyle innych pięknych religii...

A czyj to ateizm jest opozycją tylko do katolicyzmu?
Być może takie odnosisz wrażenie bo mało mamy
luteran i muzułmanów na tej grupie?

> Do-kła-dnie!

Gdakasz jak phoenix a kurą jesteś!

604. Data: 2015-11-11 13:59:19

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...com> wrote in message

> Nie wiesz, nie ma ateizmu do zeusa, jest tylko ateizm ogólny.

To, że Ty nie obejmujesz mentalnie tego przykładu to mnie nie zaskakuje.

605. Data: 2015-11-11 14:00:11

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2015-11-11 00:07, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:

> Do nietrzymania się kurczowo to chyba wszystkich.

Przymuszam czy zachęcam?

> Najbardziej staję się to ateistką w stosunku do posiadania przez
> niektórych rozumu.

Bo Ty rozumu używasz żeby być katolikiem?

606. Data: 2015-11-11 14:01:08

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

> Nie. To jak, zmieniasz znaczenie słowa przestrzeń, czy podmieniasz słowo
> przestrzeń na czasoprzestrzeń, naukowcu ze stalową logiką precyzji
> wypowiedzi?

Ziew.

607. Data: 2015-11-11 14:43:44

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-11-11 o 13:40, Chiron pisze:

> Użytkownik "Kviat" napisał w
> wiadomości news:56432651$0$687$65785112@news.neostrada.pl...

> No, no. Czuję się zaskoczony taką...samokrytyką?

Odpowiem na twoje pytanie. To nie była samokrytyka.
Masz jeszcze jakieś pytania?

> OK- skoro już widzisz,
> że jesteś fanatykiem-

Jak to robisz, że widzisz co ja widzę?
Takie umiejętności to tylko w filmach SF.
No chyba że cud... albo kłamiesz.
O kłamstwo cię nie podejrzewam, więc mamy do czynienia z pierwszym
udokumentowanym przykładem cudu.

> to_z_tej_pozycji- może Ci się coś w życiu uda
> zmienić w sobie. To coś, jak na zebraniu AA- wychodzi człowiek i mówi:
> "mam na imię Piotr i jestem alkoholikiem". Super. To ogromny krok we
> właściwa stronę. No to: masz na imię Piotr i jesteś fanatykiem. Co dalej?

Fajnie, że podzieliłeś się swoimi doświadczeniami z zebrań AA.
Przynajmniej dowiedziałem się jak to wygląda od środka.

> Twój wywód jest typu: "u nas nie ma ludożerców. Ostatniego własnie
> zjadłem".

Fuj. Skąd ty takie wzorce czerpiesz?

> No ale jak odrzucić logikę- to różne rzeczy się okazują.

Rzeczy i cuda. Cuda częściej.

> Ty już się przyłączyłes do jednych fanatyków.

Tak? Do których?

> Tak żyjesz. No ale- jak
> rozumiem- chcesz zmienić swój sposób życia?

To źle rozumiesz. Odrzuciłeś logikę.

> Wiesz, nie proponuję Ci
> zmiany fanatyzmu na inny fanatyzm. To jakbyś alkoholizm zmieniał na
> narkomanię.

Jakoś nie zainteresowały mnie twoje doświadczenia życiowe. Nie ty jeden
i nie ty ostatni masz takie problemy.
Mnie ominęły. Opowiedzieć ci o tym?

> Skąd wiesz (pytam ponownie)- że moje zdrowie było lepsze, niż obecnie?

To oczywiste Watsonie, nie znam nikogo kto młodnieje. Więc zgodnie z
logiką...

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

608. Data: 2015-11-11 14:47:12

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-11-11 13:41, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

Tak.
I wycięto wyrostek.

609. Data: 2015-11-11 14:56:59

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

>No właśnie. Ale wciaż nie widzę powodu aby WYMAGAĆ
>od kogoś aby szanował coś, co według niego na szacunek
>nie zasługuje.

Nie cos a kogoś, a skoro cie rodzice nie nauczyli, zawsze możesz po prostu
spierdalać.

610. Data: 2015-11-11 14:59:02

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

>Gdakasz jak phoenix a kurą jesteś!

Ten phoenix?
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/15/c8/0c/1
5c80cc3b4fc678c3c6c7af39a480dd0.jpg

Czy to naprawdę XXI wiek?
Czy to nie jest głupie?
do Ghosta
Re: Obyś miał wysoki cholesterol :-)
"Na koniec powiedzieli, że to dopiero POCZĄTEK."