I po raz trzeci

801. Data: 2015-11-13 20:08:33

Temat: Re: I po raz trzeci
Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

dyskusyjnych:n25bua$mde$...@d...me...

"Ghost" <g...@e...com> wrote in message
news:56463160$0$22829$65785112@news.neostrada.pl...

> "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

>Nie wierzę...

Tak, wiem, pisałeś - jesteś ateistą w stosunku do Kościoła Katolickiego.

802. Data: 2015-11-13 21:55:08

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> U ich granic - wykonuje do kamery ruch palcem w poprzek szyi i krzyczy "za
> 15 lat będziecie naszymi niewolnikami!"

Like!

--

Chiron

803. Data: 2015-11-13 21:57:59

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krys" <w...@n...pl> napisał w wiadomości
> Nie jesteś w stanie mnie zaatakować.
>
> Ale wiesz co - Ty masz rację. Państwo powinno przestać się mieszać do
> szkół.
> Jakby je sprywatyzować, to rodzice decydowaliby, czy dzieci uczy się
> religii, matematyki czy geografii, i do której szkoły - tej z krzyżem czy
> tej
> bez poślą dzieci.
...a co może ważniejsze: kiedy i czy w ogóle

--

Chiron

804. Data: 2015-11-13 22:18:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 13 Nov 2015 21:55:08 +0100, Chiron napisał(a):

> Like!

Byle nam jej siłą nie "udzielili":
http://niezalezna.pl/70783-niemiec-grozi-polsce-mart
in-schultz-mowi-o-uzyciu-sily-wobec-krajow-ktore-nie
-chca-uchodzcow

--
XL
http://www.fronda.pl/a/humanizm-tez-ma-swoje-granice

805. Data: 2015-11-13 22:24:15

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Byle nam jej siłą nie "udzielili":
> http://niezalezna.pl/70783-niemiec-grozi-polsce-mart
in-schultz-mowi-o-uzyciu-sily-wobec-krajow-ktore-nie
-chca-uchodzcow

Jak XL sobie w domu za dotacje unijne solara wystawiła,
to wtedy Unia Europejska była cacy...
Jak ta sama Unia wymaga solidarności we wspólnych
kłopotach to wtedy XL-ka mówi: radźcie sobie sami...
Obłuda ocieka z Ciebie ze wszystkich stron!

806. Data: 2015-11-13 23:16:36

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-11-13 19:50, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:
> "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

> Oczywiście że nie. Ludzie o przeciętnym IQ=100 zrozumieli
> co było napisane w zdaniu "emigranci są gośćmi w Polsce".

A poczuwają się co najmniej do gospodarzenia.

807. Data: 2015-11-14 00:20:06

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

in-schultz-mowi-o-uzyciu-sily-wobec-krajow-ktore-nie
-chca-uchodzcow

Ale to niezależna od rozumu bzdura jest.

> [...]
>Jak ta sama Unia wymaga solidarności we wspólnych
>kłopotach to wtedy XL-ka mówi: radźcie sobie sami...
>Obłuda ocieka z Ciebie ze wszystkich stron!

Obłudne jest USA robiące syf na całym świecie w imię interesów wielkiego
kapitału z tegoż USA.

808. Data: 2015-11-14 00:40:23

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ghost

> [...]

>Obłuda ocieka z Ciebie ze wszystkich stron!

Obłudne jest USA robiące syf na całym świecie w imię interesów wielkiego

Najlepsze że ten syf syfilisem poganiający, dziennikarzy niezależnych, co im płacą za
pisanie propagandy, dla tego ciemnego bydła to jedyna prawda. Tu jest pokazanie
szacunku do obywatela, jak im grają na kompleksach, to wiedząc że to ciemnota, każdą
bzdurę wciskają i kariery robią, ewidentnie szkodząc.

809. Data: 2015-11-14 16:40:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 13 Nov 2015 23:16:36 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-11-13 19:50, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:

> A poczuwają się co najmniej do gospodarzenia.

Ba - gdzieniegdzie w Europie już się tak zadomowili, że czynią to z wielkim
roz... zamachem:
http://swiat.newsweek.pl/francja-zamachy-w-paryzu-se
ria-atakow-terrorystycznych,artykuly,373987,1.html

810. Data: 2015-11-14 17:02:32

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Ba - gdzieniegdzie w Europie już się tak zadomowili,
> że czynią to z wielkim roz... zamachem:
> http://swiat.newsweek.pl/francja-zamachy-w-paryzu-se
ria-atakow-terrorystycznych,artykuly,373987,1.html

Już nie można bardziej wykręcić wydarzeń do góry nogami!
Emigranci obecni w Europie właśnie UCIEKAJĄ Z SYRII
przed ludźmi którzy dokonali wczoraj ataków we Francji: ISIS!

Czy to naprawdę XXI wiek?
Czy to nie jest głupie?
do Ghosta
Re: Obyś miał wysoki cholesterol :-)
"Na koniec powiedzieli, że to dopiero POCZĄTEK."